۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۴۷۱۵۵۷
آیت الله طبرسی:

وامدار فرد و جریان خاصی نیستم/ ایجاد هر گونه تفرقه در جامعه بستر نفوذ دشمنان را فراهم می کند

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که بنده وامدار فرد و جریان خاصی نیستم و همه تلاش من ایجاد وحدت و همدلی میان مسؤولان استانی و شهرستانی است، گفت: هر گونه تفرقه در جامعه بستر را برای نفوذ و دخالت دشمن هموار می کند و تلاش برای تفرقه افکنی در جامعه خیانت به انقلاب و آرمان های نظام است.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران دوشنبه شب در نشست معتمدان و مجمع نیک اندیش مرکز استان بر ضرورت وحدت و همدلی آحاد جامعه تأکید کرد و گفت: کشور در سایه وحدت و همدلی مردم و مسؤولان به رشد و توسعه دست خواهد یافت.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را ناشی از وحدت و همبستگی عموم ملت ایران دانست و افزود: اگر بصیرت و حدت ملت بزرگ ایران در سایه رهبری های بنیانگذار کبیر انقلاب نبود، امروز شاهد این انقلاب و نظام اسلامی نبودیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نظام اسلامی در سایه وحدت ملت ایران به عزت و اقتداری عظیم دست یافته است، خاطرنشان کرد: اگر دشمنان نتوانسته اند تاکنون به نظام اسلامی ضربه وارد کنند به دلیل وحدت ملی است.

آیت الله طبرسی با هشدار نسبت به ایجاد تفرقه و اختلاف از سوی دشمنان در جامعه بر ضرورت هوشیاری مردم و مسؤولان در برابر توطئه های خطرناک بدخواهان انقلاب و نظام تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حفظ وحدت و همدلی سبب ایجاد رفاه و آرامش برای مردم خواهد شد، گفت: بنابراین مسؤولان باید به دنبال تقویت این جایگاه باشند، تا شاهد رفع مشکلات و گرفتاری های جامعه باشیم.

آیت الله طبرسی با بیان این که تنها مسأله ای که کشور را از مدار توسعه و رشد خارج می کند تفرقه و اختلاف است، تصریح کرد: امروز جامعه ما نیازمند یک آرامش درونی است تا در سایه این آرامش به پیشرفت دست یابد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که عده ای همواره به دنبال کوبیدن تبل تفرقه و اختلاف در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: تلاش برای تفرقه افکنی در جامعه خیانت به انقلاب و آرمان های نظام است.

امام جمعه ساری با بیان این که کشور در سایه وحدت درونی به رشد و توسعه متوازن و هماهنگ دست خواهد یافت، بیان داشت: نباید در برابر کسانی که به هر دلیلی به دنبال ایجاد تنش و درگیری در جامعه هستند به راحتی کوتاه آمد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت ایجاد امید در جامعه تأکید کرد و گفت: نباید با عملکرد نادرست و غیر اصولی مردم را نسبت به انقلاب، نظام و دستاوردهای 38 سال گذشته حکومت دینی بدبین کنیم.

آیت الله طبرسی با بیان این که تفرقه و اختلاف های درونی هیچ سودی برای کشور نخواهد داشت و همه منفعت آن برای دشمنان اسلام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: هر گونه تفرقه در جامعه بستر را برای نفوذ و دخالت دشمن هموار می کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که متأسفانه مرکز استان مظلوم واقع شده است، افزود: به دلیل کوچک کردن ساری هنوز نتوانستیم این شهر را در ردیف کلان شهر قرار دهیم.

وی با بیان این که با توجه به گذشت 37 سال از عمر این انقلاب، اما هنوز برخی ها سودای جابجایی مرکز استان را در سر می پروانند، افزود: این گونه رفتارها تنها موجب ایجاد تفرفه و اختلاف در جامعه می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که بنده وامدار فرد و جریان خاصی نیستم و همه تلاش من ایجاد وحدت و همدلی میان مسؤولان استانی و شهرستانی است، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت وحدت در جامعه بهره گرفته شود، چون توسعه و پیشرفت در سایه وحدت مسؤولان و مردم محقق می شود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به مسأله منطقه آزاد در استان اشاره کرد و با بیان این که برخی نمایندگان استان در مجلس برای ایجاد منطقه آزاد تجازی در مازندران به دنبال قرعه کشی رفتند، افزود: به حتم اجرای این طرح برای همه استان منفعت خواهد داشت و زمینه ساز توسعه متوازن استان خواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بندر امیرآباد به صورت کارشناسی بهترین نقطه برای منطقه آزاد انتخاب شده است، تأکید کرد: مسؤولان نباید این موضوع را بستری برای ایجاد انشقاق در استان تبدیل کنند.

وی در ادامه سخنان خود بخشی نگری را یکی از مهم ترین دلایل عدم توسعه مازندران اعلام کرد و با بیان این که باید این آفت بزرگ از استان حذف شود، بیان داشت: برخی کارشنکنی های استانی زمینه ایجاد نفاق و دورویی میان مسؤولان و نمایندگان مجلس را فراهم کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران وحدت و همدلی میان مسؤولان را بهترین راه حل برای رفع عقب ماندگی ها و تسریع در پیشرفت و توسعه هر منطقه دانست و تصریح کرد: متأسفانه همواره به دلیل برخی نگاه های بخشی و تفکرات غیر اصولی همچنان شاهد عقب ماندگی در استان هستیم.

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که جابجایی مسؤولان استانی و شهرستانی در شأن نماینده مجلس نیست، خاطرنشان کرد: اولویت همه مدیران و مسؤولان باید خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات فعلی در سایه وحدت و همدلی باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که باید تلاش تا عقب ماندگی ها در استان کاهش یابد و در مسیر توسعه پیش برویم، گفت: با تقویت دیانت جلوی بسیاری از نفاق‌ها گرفته می‌شود.

آیت الله طبرسی بر ضرورت هماهنگی بیشتر میان مسؤولان در جامعه تأکید کرد و افزود: اگر این هماهنگی های لازم کمرنگ باشد، مشکلات همچنان در جامعه باقی خواهد ماند./950/202/ب2

ارسال نظرات