۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۴۷۱۵۸۵
ویژه طلاب و دانشجویان؛

دوره جامع تربیت مربی سواد رسانه ای برگزار می شود

دوره جامع تربیت مربی سواد رسانه ای در 64 جلسه ویژه طلاب و دانشجویان برادر برگزار خواهد شد.
دوره جامع تربیت مربی سواد رسانه ای

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره جامع تربیت مربی سواد رسانه ای به همت دانشگاه جامع امام حسین(ع) با همکاری بنیاد علمی فرهنگی حیات برگزار می شود.

سرفصل ها و عناوین این دوره شامل مهارت های تدریس و اصول تعلیم و تربیت، الفبای ارتباطات، مبانی سواد رسانه ای، تحلیل پیام های ارتباطی، نظریه های اصلی و پرکاربرد در ارتباطات، تحلیل و بررسی جریان های خبری در ایران و جهان، تکنیک های اقناع مخاطب و تقابل تمدنی سینمای هالیوود با اسلام است.

از دیگر سرفصل های دوره جامع تربیت مربی سواد رسانه می توان به تحلیل و بررسی بازی های رایانه ای، فرصت های پیش رو در فضای مجازی، تحلیل و بررسی برنامه ها و شبکه های پرمخاطب ماهواره ای، آشنایی با مراحل ساخت تولیدات رسانه ای، غرب شناسی، تدبر در قرآن و اندیشه شهید مطهری اشاره کرد.

این دوره ویژه برادران دانشجو و طلبه بوده که از مزایای این دوره می توان به اعطای مدرک معتبر دانشگاهی و ارائه محتوای تدریس اشاره کرد.

علاقه مندان برای نام نویسی اولیه و دعوت به مصاحبه، مشخصات خود(نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، رشته و سال تحصیلی، نام حوزه یا دانشگاه محل تحصیل) را به همراه عبارت «دوره تربیت مربی» به شماره 5000283716 پیامک کنند؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66418643-021 تماس بگیرند.

شایان ذکر است که هزینه شرکت در این دوره، 100 هزار تومان بوده و مدت زمان دوره، 64 جلسه خواهد بود که 28 بهمن ماه شروع و 29 اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید؛ این دوره پنجشنبه ها و جمعه ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در تهران، تقاطع حافظ – طالقانی برگزار می شود./822/303/ب3

 

ارسال نظرات