۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۴۷۱۶۴۲
حجت‌الاسلام مصلحی:

دشمن در نفوذ جریانی سرمایه‌گذاری می‌کند

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه وضعیت آمریکا رو به نابودی است، گفت: دشمنان در وضعیت کنونی جامعه می‌خواهند جریانات و مسائل اجتماعی ایجاد کنند تا از این طریق به اهدافی که می‌خواهند برسند و دشمن در نفوذ جریانی سرمایه‌گذاری بیشتری انجام داده است.
حجت الاسلام حیدر مصلحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: نفوذ یکی از مشکلات جدی کشور است که مقام معظم رهبری بارها بر مسأله نفوذ تأکید داشتند، دشمنان امروز سرمایه‌گذاری زیادی در بحث نفوذ کرده‌اند.

وی گفت: دشمنان در وضعیت کنونی جامعه می‌خواهند جریانات و مسائل اجتماعی ایجاد کنند تا از این طریق به اهدافی که می‌خواهند برسند، دشمن در نفوذ جریانی سرمایه‌گذاری بیشتری انجام داده است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه دشمنان با راه‌اندازی تشکل‌های مردم نهاد در کشور جریان ایجاد می‌کنند، افزود: دشمن با فضاسازی که در بحث تشکل‌های مردم نهاد انجام می‌دهد ذهن مردم را از مسائل اصلی منحرف و به سمت مسائل فرعی سوق می‌دهند.

حجت الاسلام مصلحی تصریح کرد: یکی از وظایف فرهیختگان کشور این است که توطئه‌ها را رصد و در مقابله این توطئه‌ها مقابله کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در بسیاری از مباحث در جایگاه خوبی قرار دارد، تصریح کرد: با وجود مشکلات و تحریم‌های سنگینی که دشمن به وجود آورده موفقیت‌های خوبی در فضای علمی ایجاد شده است هر چند دشمن در تلاش است تا جلوی این موفقیت‌ها را بگیرد.

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: برخی‌ها برای رسیدن به اهداف خود بر روی طراحی‌ نقشه‌های دشمن مانور می‌دهند، دشمن می‌خواهد تهدید کند و ملت را بترساند تا به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه وضعیت آمریکا رو به نابودی است، اظهار کرد: رمز پیروزی ترامپ در انتخابات اخیر آمریکا این بود که گفت با تمام تلاش خود به مسائل داخلی رسیدگی می‌کنم اما با این حال برخی‌ها گمان می‌کنند ترامپ به نظام کمک خواهد کرد./202/880/ب1

ارسال نظرات