۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۴۷۱۶۶۶
مدیر مدرسه علمیه الزهرا پلدختر:

پژوهش لازمه تقویت بنیه علمی طلاب است

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر مهم ترین عامل در تقویت بنیه علمی طلاب را پژوهش دانست و گفت: در مدارس تلاش می شود طلبه پژوهش محور تربیت شود تا بتواند در مسیر طلبگی ایفای نقش کند.
پژوهش

اعظم آزادبخت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر از سال 1388 فعالیت خویش را در راستای تعلیم و تربیت طلاب آغاز کرده است.

تحصیل 100 طلبه در مدرسه علمیه الزهرا پلدختر

وی افزود: مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر هم اکنون در زمینی به مساحت هزار متر مربع در دو طبقه فعالیت دارد و 100 طلبه خواهر در این مدرسه به تحصیل علوم دینی مشغول هستند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با اشاره به بومی و غیربومی بودن طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س)، اظهار داشت: تعداد 40 نفر از طلاب این مدرسه علمیه از امکانات خوابگاهی استفاده می کنند.

وی تحصیل طلاب را فرصتی مناسب در جهت تربیت طلابی انقلابی دانست و افزود: تربیت طلاب در ارتقای سطح معنویت جامعه به ویژه بین نسل جوان مؤثر است.

آزادبخت با اشاره به اینکه تبلیغ رسالت مهم طلاب است، خاطرنشان کرد: فعالیت تبلیغی طلاب و بصیرت افزایی در جامعه خنثی کننده هجمه های فرهنگی بوده و در هدایت افکار عمومی نقش آفرین است.

وی با بیان اینکه حدود 50 نفر از طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) از سال 88 تاکنون فارغ التحصیل شده اند، اظهار داشت: این تعداد طلبه در عرصه های گوناگون مشغول فعالیت بوده و در امر تبلیغ نیز فعالیت دارند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با اشاره به امکانات این مدرسه، یادآور شد: در این مدرسه آموزش های روانخوانی، صوت و لحن، تجوید و تفسیر قرآن را زیر نظر اساتید قرآنی برای طلاب برگزار می شود.

وی در ادامه پژوهش را رمز و لازمه موفقیت طلاب دانست و گفت: در جهت تقویت فعالیت های پژوهشی طلاب امکانات و نرم افزارهای پژوهشی برای طلاب ارتقاء می یابد.  

آزادبخت پژوهش را مهم ترین عامل تقویت بنیه علمی طلاب دانست و گفت: برای تقویت بنیه علمی پژوهشی طلاب در طول سال دوره های آموزشی پژوهشی ویژه طلاب برگزار می شود./9459/303/ب2

ارسال نظرات