۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۴۷۱۷۳۴
رییس مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم ‌آباد:

تبلیغ راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن است

رییس مدرسه علمیه امیرالمؤمین(ع) خرم آباد با تأکید بر ضرورت تقویت سطح علمی طلاب برای نقش آفرینی در عرصه تبلیغ، گفت: تبلیغ، راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن است.
تبلیغ

حجت الاسلام محمد صدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، تبلیغ را خروجی مهم حوزه های علمیه دانست و بیان داشت: در مدارس علمیه تحصیل، تهذیب، اخلاق، تقویت و ارتقای تواناییهای تبلیغی طلاب مورد توجه قرار می گیرد.

وی اخلاق را شرط لازم موفقیت تحصیلی و انجام فعالیت تبلیغی طلاب دانست و افزود: مسائل علمی و اخلاقی در حوزه به عنوان یک اصل قرار دارد.

رییس مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) خرم آباد در ادامه با بیان اینکه بنیه علمی قوی شرط مهم تبلیغ طلبه است، اظهار داشت: در سایه تعالیم دینی و علمی سؤالات و شبهات نسل جوان پاسخ داده می شود و جلوی هجمه های دشمن گرفته می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: زمان شناس بودن، مسلط به علم روز، شناخت نیازهای جامعه و فراگیری روشهای نوین تبلیغی لازمه فعالیت تبلیغی طلاب است.

تحصیل 90 طلبه در مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد

حجت الاسلام صدری با اشاره به فعالیت مدرسه علمیه امیرالمؤمنین از سال 1390، خاطرنشان کرد: هم اکنون 90 طلبه در این مدرسه علمیه مشغول تحصیل هستند.

وی در ادامه یادآور شد: 20 نفر از طلاب مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) خرم آباد با حضور در مناطق شهری و روستایی خرم آباد در عرصه تبلیغ مشغول فعالیت هستند.

مدیرمدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) خرم آباد خاطرنشان کرد: 10 نفر از اساتید حوزه به صورت تمام وقت و  پاره وقت در این مدرسه مشغول تعلیم و تربیت طلاب هستند.

وی خاطرنشان کرد: در مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) خرم آباد طلاب افزون بر دروس عمومی و تخصصی حوزه با دروس  مخاطب ‌شناسی، اخلاق امام جماعت، اخلاق فردی و اجتماعی مبلغ، اخلاق منبر، روان‌شناسی برخورد با نوجوان و جوانان و فن بیان آشنا می شوند.

حجت الاسلام صدری بیان داشت: برگزاری دوره های آموزشی و ارائه دروس مختلف افزون بر دروس تخصصی و عمومی حوزه، در این مدرسه اقدامی مؤثر در جهت تقویت پایه های علمی طلاب و ارتقای فعالیت های تبلیغی آنان است./9459/302/ب2

ارسال نظرات