۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۴۷۱۷۶۲

آغاز ثبت نام کارگاه های آموزشی فضای مجازی ویژه نوجوانان در آستان حضرت معصومه

مسؤول واحد معارف و مراسم خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) از آغاز ثبت نام نوجوانان دختر در کارگاه های آموزشی فضای مجازی و سوادرسانه ای آستان مقدس قم برای ترم زمستان خبرداد.
فضای مجازی

خانم قاسمی، مسؤول واحد معارف و مراسم خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آغاز ثبت نام ترم زمستان واحد معارف و مراسم آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: ثبت نام کارگاه های فضای مجازی و سواد رسانه برای نوجوانان دختر در آستان مقدس آغاز شده است.

وی افزود: تدریس کارگاه آموزشی فضای مجازی با محوریت نقد انیمیش را  خانم محیطی از اساتید حوزه و دانشگاه بر عهده داشته و این کارگاه آموزشی در نوبت عصر در شبستان نجمه خاتون (س) برگزار شده و نوجوانان بالای ۱۸ سال می توانند در این کارگاه ثبت نام کنند.

مسؤول واحد معارف و مراسم خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) همچنین از برگزاری کارگاه فضای مجازی ویژه نوجوانان در نوبت صبح در واحد معارف و مراسم خبر داد، افزود: این دوره با محوریت بررسی و آشنایی با آسیب های فضای مجازی با حضور یک تیم ۵ نفره از اساتید برجسته موسسه طوسی برگزار خواهد شد.

قاسمی از برگزاری دوره های سواد رسانه ای با حضور حجت الاسلام عبدالهی در نوبت صبح برای نوجوانان خبر داد، افزود: این دوره های آموزشی در روز های پنجشنبه برای  نوجوانان برگزار شده و برنامه ریزی تمامی دوره ها متناسب با برنامه درسی و مدرسه نوجوانان خواهد بود.

مسؤول واحد معارف و مراسم خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: علاقه مندان برای ثبت نام در دوره ها و کارگاه های تخصصی واحد فرهنگی می توانند به شبستان نجمه خاتون(س) مراجعه کرده و یا با شماره ۳۷۱۷۵۴۱۰ تماس بگیرند.

وی ادامه داد : با توجه به محدودیت ظرفیت کلاس ها اولویت پذیرش با کسانی است که در اولین فرصت درکلاس های ثبت نام کنند.

مسؤول واحد معارف و مراسم خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) علاقه مندان تا 30 دیماه فرصت دارند در کارگاه های فضای مجازی ثبت نام کنند و هزینه حضور در دوره پس از ثبت نام و حضور در کلاس از شرکت کنندگان دریافت می شود.

قاسمی یادآور شد: در پایان دوره های آموزشی از شرکت کنندگان در دوره ها یک آزمون به عمل آمده و به افرادی که در این آزمون قبول شوند از سوی واحد فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) گواهینامه حضور در دوره اعطا می شود و همچنین شرکت کنندگان در دوره ها بیش از سه جلسه اجازه غیبت در این دوره ها را ندارند و غیبت بیش از حد سبب حذف معارف آموز می شود./968/202/ب3

ارسال نظرات