۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۴۷۱۹۰۸
معاون پژوهش ستاد عالی کانون مساجد کشور:

مبانی انقلاب با رویکرد جهانی تبیین شود

معاون پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه مسجد به عنوان پایگاه همیشگی اسلام مهم ترین بستر معرفی اسلام ناب است، گفت: با برنامه ریزی فرهنگی در مساجد باید مبانی انقلاب را با رویکرد جهانی تبیین کنیم.
انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد رضا جعفری، ظهر امروز در دیدار با کارکنان دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: مسجد محل انسان سازی و تربیت نسل ها است.

وی با بیان اینکه امروزه مسؤولیت در حوزه مساجد مسؤولیتی عظیم و هدفمند است، افزود: مسجد در ابعاد گوناگون زندگی اجتماعی مؤثر است.

معاون پژوهش ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان این که مسجد از محلهای بشارت دهنده فلسفه ظهور است، عنوان داشت: مساجد باید محلی برای معرفی منجی بشیریت باشد.

وی مسجد را بستری برای پیشرفت و تحول در جهان خواند و گفت: خدمت به مسجد و تلاش برای آبادانی و عمران معنوی مسجد نیازمند اندیشه والا، تلاش، مقاومت، بصیرت و نگاه عمیق به جایگاه واقعی مسجد است.

جعفری با اشاره به جایگاه مساجد در خدمت به مردم، اظهار داشت: با برنامه ریزی مناسب باید بتوانیم به این جایگاه والا دست یابیم.

رسالت مهم مساجد انحراف زدایی است

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمن در زمینه انحراف افکار و اندیشه های جوانان، بیان داشت: مهم ترین وظیفه مساجد انحراف زدایی و آگاهی سازی نسل جوان از دسیسه های دشمن است.

معاون پژوهش ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور با تأکید بر اینکه از هر مانعی باید در جهت پیشرفت، تقویت، افزایش امید و موفقیت بهره مند شد، افزود: با آگاه سازی جوانان باید جلوی هجمه ها و آسیبهای اجتماعی گرفته شود.

وی با تأکید بر تقویت باورها و اعتقادات مردم، اظهار داشت: در برنامه ریزی های فرهنگی باید در پی تبیین مبانی انقلاب با رویکرد جهانی باشیم.

جعفری با بیان اینکه از دستاوردهای انقلاب، ایستادگی بر اعتقادات است، خاطرنشان کرد: در مساجد با برنامه ریزی فرهنگی باید باورها و اعتقادات مردم به ویژه نسل جوان تقویت شود./9459/202/ب2

ارسال نظرات