۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۴۷۱۹۱۰
امام جمعه قزوین:

عزت نفس مهم‌ترین شاخصه جذب نیرو در سازمان ها است

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: افرادی که از عزت نفس بی بهره‌اند با سفارش‌ها و دخالت خانواده‌ها تغییر موضع می‌دهند و باید از جذب و میدان دادن به چنین افرادی پرهیز کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه استان قزوین در دیدار اعضای حراست و گزینش آموزش و پرورش استان قزوین گفت: باید گزینش‌ها و جذب نیروی انسانی بر اساس آرمان‌های دینی و الهی صورت بگیرد.

سرلوحه هر کاری باید رضایت خداوند در آن قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز کرد: اگر دستورالعمل‌های کاری‌ دستگاه‌ها با آن‌چه که مورد تأیید دین است، هماهنگ باشد هیچ‌گاه دچار پشیمانی نخواهیم شد و همواره کاری را انجام خواهیم داد که رضایت الهی را در پی داشته باشد.

وی در ادامه تأکید کرد: غفلت از وظایف و رسالتی که بر عهده شما گذاشته شده است می‌تواند آسیب‌های جدی را به جامعه وارد نماید و از این جهت ضروری است همواره در پی جذب افراد لایق و شایسته باشید و نسبت‌های فامیلی را معیار و ارزش قرار ندهید.

خطیب جمعه استان اظهار کرد: مسؤولیت‌هایی که بر عهده ما گذاشته شده است امانت‌های الهی هستند و باید تلاش کنیم به درستی از آن‌ها حفظ و حراست نماییم.

وی با تأکید بر حفظ آبرو و حیثیت افراد، افزود: تصمیم‌گیری در حوزه جذب و حراست باید از پشتوانه مطالعاتی قوی برخوردار باشد چرا که تصمیم‌های سطحی و بدون مطالعه به آبرو و حیثیت افراد لطمه وارد می‌کند.

در جذب نیرو بایداز افرادی که تخصص و ایمان ندارند پرهیز شود

امام جمعه استان بیان کرد: باید نیروهایی جذب دستگاه‌ها شوند که ایمان و تخصص لازم را داشته باشند و از جذب افرادی که تخصص و ایمان ندارند پرهیز شود تا کشور دچار چالش نشود.

عزت نفس مهم‌ترین شاخصه جذب نیرو در سازمانها است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عزت نفس را یکی از شاخصه‌های جذب معرفی کرد و ابراز داشت: افرادی که از عزت نفس بی بهره‌اند با سفارش‌ها و دخالت خانواده‌ها تغییر موضع می‌دهند و باید از جذب و میدان دادن به چنین افرادی پرهیز کرد.

وی در پایان گفت: ایمان به خدا، حریت و آزادگی، بصیرت و نفوذ ناپذیری از دیگر شرایط جذب نیروی انسانی هستند./853/102/ب2

منبع: پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان قزوین

ارسال نظرات