۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۴۷۱۹۲۲
آیت الله علما:

عملکرد صحیح سازمان ها سبب پیشرفت و ارتقای نظام خواهد شد

آیت الله علما با اشاره به اینکه عملکرد صحیح سازمانها سبب ارتقای نظام اسلامی خواهد شد، گفت: اگر هر سازمان و مجموعه ای به درستی وظایف خود را انجام دهد قطعأ اهداف نظام تحقق خواهد یافت و پیشرفت و موفقیت را نیز به دنبال دارد.
ایت الله علما ایت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در دیدار محمدمهدی انجم شعاع معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیر و مسؤولان استانی این سازمان، ابراز داشت: وظیفه ثبت اسناد بسیار خطیر بوده و از این رو باید بر مبنای آمار دقیق عمل کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: انضباط در ثبت اسناد برای کشور ضروری بوده، بنابراین باید انضباط و دقت فراوان در اولویت امور این سازمان قرار گیرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سابقه طولانی ثبت اسناد در ایران، بیان داشت: مدیریت زمان و فناوری های به روز در این عرصه باید به گونه ای باشد که سبب ارتقای عملکرد ثبت اسناد شود.

آیت الله علما در ادامه افزود: اگر هر سازمان و مجموعه ای به درستی وظایف خود را انجام دهد قطعأ اهداف نظام تحقق خواهد یافت و پیشرفت و موفقیت را نیز به دنبال دارد.

این مسؤول در پایان گفت: با وجود مشکلاتی که در سازمان ها وجود دارد باید مسؤولان بتوانند با مدیریت و برنامه ریزی صحیح از حداقل امکانات و نیرو حداکثر استفاده را در جهت پیشبرد اهداف نظام داشته باشند.

لازم به ذکر است، معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز با ارائه گزارشی به تشریح دستاوردها و نتایج تلاشهای این سازمان پرداخت./857/202/ب2

ارسال نظرات