۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۴۷۱۹۴۹

آیین گرامیداشت شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی اهواز با هدف تجلیل از مقام شامخ شهید و با حضور مسؤولان این دانشگاه، اساتید و دانشجویان برگزار شد.
شهید گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم گرامیداشت شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی اهواز با هدف تجلیل از مقام شامخ شهید و با حضور مسؤولان این دانشگاه، اساتید و دانشجویان ظهر امروز در این محل برگزار شد.

براساس این گزارش، این مراسم نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در در ادامه حجت‌الاسلام سید‌محسن شفیعی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ های خوزستان گفت: این دانشگاه افتخار میزبانی از شهدای گمنام به عنوان نخستین دانشگاه دولتی را دارد و این تا ابد باقی خواهد ماند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ های خوزستان با بیان این که ادای احترام و تجلیل جایگاه شهیدان صرف نظر از اعتقادات دینی، توجه به بعد تشخیصی و زیبایی شناختی است، گفت: مردم، شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به خوبی متوجه وظیفه خود در آن مقطع زمانی بودند و برای انجام این وظیفه هزینه گرانبهایی پرداخت کردند.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به نقش آفرینی مدافعان حرم در سوریه و اینکه برخی روشنفکران و رجال سیاسی، مخالف دخالت و حضور رزمندگان در این کشورها بودند؛ چراکه آن را یک مسأله داخلی آن کشورها می دانستند، افزود: شهیدان مدافع حرم همانند شهدای دفاع مقدس وظیفه خود را در این برهه درست تشخیص دادند و با تقدیم جان عزیزشان به عمر این توطئه پایان داده اند.

وی با بیان این که شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم به واژه های قدرت، عزت و پایداری معنا و عینیت بخشیدند، اظهار داشت: گرامیداشت شهدا و خانواده های آنان تکریم از انسانیت و بزرگی است و این تکریم بخشی از وظیفه ما می باشد که برگزاری این آیین نمود انجام همین وظیفه است./203/9453/ب1

ارسال نظرات