۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۴۷۱۹۸۴
نگاهی به برنامه‌های رادیو معارف در هفته جاری؛

از بررسی جرایم مربوط به مواد مخدر تا تبیین پيامدهاي بي‌مسؤوليتي اجتماعی

تبيين مديريت عاطفه در ارتباط بين همسران در برنامه «خانه مهر»، بررسی جرایم مربوط به مواد مخدر در برنامه «فقه پويا»، بررسي پيامدهاي بي‌مسؤوليتي در «برنامه دوستانه» از جمله برنامه‌های رادیو معارف در هفته جاری است.
رادیو معارف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تبيين مديريت عاطفه در ارتباط بين همسران در برنامه «خانه مهر»، بررسی جرایم مربوط به مواد مخدر در برنامه «فقه پويا»، بررسي پيامدهاي بي‌مسؤوليتي در «برنامه دوستانه» از جمله برنامه‌های رادیو معارف در هفته جاری است.

تبيين مديريت عاطفه در ارتباط بين همسران در برنامه «خانه مهر»

راديو معارف در برنامه «خانه مهر» به بررسي تأثير تامين نيازهاي عاطفي بر روابط سالم بين همسران مي‌پردازد.

«خانه مهر» در راستاي مباحث مرتب2ط به مسائل خانواده به تبيين مديريت عاطفه و هيجان در ارتباط بين همسران خواهد پرداخت.

همچنين تأمين نيازهاي عاطفي و تاثير آن بر روابط سالم و نقش هوش هيجاني در روابط زوجهاي جوان از جمله مباحثي است كه حجت الاسلام نوروزي به بررسي آن مي‌پردازد. 

خانه مهر كاري از گروه فرهنگ و جامعه به ‌تهيه و سردبيري اعظم ايراني و اجراي محبوبه شيرعلي از سه شنبه تا پنجشنبه ساعت 9:00 تقديم مخاطبان راديو معارف مي شود.

 بررسی جرایم مربوط به مواد مخدر در فقه پويا  

آثار و تبعات فردي اجتماعي و خانوادگي حكم اعدام و زندان در جرائم مربوط به مواد مخدر در برنامه «فقه پويا» بررسي مي‌شود.

برنامه «فقه پويا» كه به تبيين مسائل فقهي و حقوقي روز مي‌پردازد طي چهار برنامه به بررسي آثار و تبعات  فردي اجتماعي و خانوادگي حكم اعدام وزندان در جرائم مربوط به مواد مخدر خواهد پرداخت.

اين برنامه از 16 دي 95 با كارشناسي حجج اسلام  فرج ا... هدايت نيا، فتحي، و پيوندي تقديم مخاطبان فرهيخته راديو معارف مي شد.

«فقه پويا» كاري از گروه فقه و انديشه به تهيه و سردبيري علي اسماعيلي و اجراي سيد مرتضي موسوي نژاد روزهاي پنجشنبه ساعت 14:50 موج اف ام رديف 96 به روي آنتن مي رود.

بررسي پيامدهاي بي مسؤوليتي در برنامه دوستانه

برنامه «دوستانه» مورخ 16 دي 95 با حضور حجت الاسلام حسن دهشيري به تبيين پيامدهاي بي‌مسؤوليتي و راهكارهاي مسؤوليت‌پذيري می‌پردازد.

 برنامه «دوستانه» كاري از گروه فرهنگ و جامعه راديو معارف است كه با هدف ترويج فريضه امر به معروف و نهي از منكر به طرح مصاديق آن مي‌پردازد.

اين برنامه به تهيه كنندگي روح الله شجاعي و گويندگي سيدحميد حسيني پنجشنبه‌ها ساعت12:45 از صداي فضيلت پخش مي‌شود./998/303/ب3

ارسال نظرات