۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۴۷۲۰۴۴
معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان خبر داد؛

برگزاری دوره دانش افزایی ویژه اساتید خوزستانی

معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان از برگزاری دوره دانش افزایی ویژه اساتید حوزه علمیه استان با محوریت اصول و روش تحقیق خبرداد و گفت: هدف از اجرای این دوره فراگیری دانش لازم رساله نویسی برای ارائه رساله و مقاله های سطح چهار اساتید است.
حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان

حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره دانش افزایی ویژه اساتید حوزه علمیه استان با محوریت اصول و روش تحقیق، اظهار داشت: هدف از اجرای این دوره فراگیری دانش لازم رساله نویسی برای ارائه رساله و مقاله های سطح چهار اساتید است.

وی با بیان این که یادگیری رساله نویسی و ایجاد انگیزه پژوهشی در میان اساتید سبب تزریق این روحیه در میان طلاب  و گسترش آن در میان حوزه های علمیه می شود، گفت: اساتیدی که مسلط به مبانی پژوهش و تحقیق و همچنین آگاه به راهکارهای علمی و تحقیقی باشند به یقین این مسأله را در کلاس های درس خود پیاده می کنند و می توان طلبه پژوهش محور تربیت کرد.

معاون پژوهشی حوزه های علمیه خوزستان ابراز داشت: خروجی تربیت طلبه پژوهش محور، تحقیق و پژوهش های قوی و علمی در عرصه های گوناگون علمی همچون اسلامی و انسانی باشیم.

حجت الاسلام افضلی با اشاره به این که دوره دانش افزایی ویژه اساتید حوزه علمیه استان با حضور حجت الاسلام اسلام پور کریمی، استاد حوزه و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران برگزار می شود، بیان داشت: این دوره از امروز 16 دی ماه آغاز و تا 17 این ماه ادامه خواهد داشت؛ در این دوره به مدت 32 ساعت کارگاهی و آموزشی شیوه های تحقیق، پژوهش و رساله نویسی آموزش داده می شود و اساتید به گفت و گو و تمرین می پردازند./303/9453/ب1

ارسال نظرات