۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۴۷۲۰۶۱
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین:

قرآن کریم تسکین دهنده قلبها است

حجت الاسلام کاظم لو گفت: قرآن کریم به عنوان مهم‌ترین عامل جهت تسکین قلبها و محکم کردن دل و آرام بخش است و باید به آن اهتمام فراوانی شود.
حجت الاسلام رضا کاظم لو

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین با اشار به اهمیت قرآن کریم گفت: قرآن کریم جزء مهم ترین نسخه های شفا بخش برای همه دردها است.

حجت الاسلام کاظم لو ابراز کرد: قرآن کریم را به عنوان مهم‌ترین عامل جهت تسکین قلبها و محکم کردن دل و آرام بخش معرفی می‌کند لذا باید به آن اهتمام فراوانی گردد.

وی افزود: همانگونه که  نزول تدریجی قرآن بر قلب آن حضرت پیامبر اکرم (ص) موجب آرامش و سکون نفس و یا استحکام نفس او می‌گردد، تلاوت مستمر و انس مداوم با آیات قرآن، می‌تواند موجب تثبیت قلوب و آرامش نفس هر کسی گردد.

استاد حوزوی بیان کرد: اگر راه زندگی سالم و سعادتمندی دنیا و آخرت را می‌خواهیم باید با این کتاب آسمانی انس بیشتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امروز طلاب اهل علم و همه حوزویان باید با این کتاب الهی که از تمام تحریفها مصون مانده بیشتر تدبر نمایند، لذا در همین راستا در حوزه علمیه  استان جشنواره قرآنی برگزار شد تا طلاب بیشتر با مفاهیم قرآنی آشنا شوند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین اظهار کرد: این جشنواره به مدت یک روز در قزوین و با حضور 66 نفر طلبه خواهر از کلیه حوزه‌های علمیه استان و در بخش های قرائت، تفسیر و نهج البلاغه برگزار و طلاب با هم به رقابت پرداختند.

وی در پایان گفت: از میان شرکت کنندگان در این جشنواره 12 نفر برگزیده استانی خواهند بود که در نهایت از بین آنها 6 نفر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند./853/102/ب2

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه استان قزوین

 

ارسال نظرات