۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۴۷۲۲۱۴
استاد حوزه و دانشگاه:

تفرقه میان قوای سه گانه فتنه جدید دشمنان است

حجت الاسلام نظری گفت: اگر اختلاف نظری وجود دارد، بهتر است مسؤولان قبل از رسانه‌ای کردن مسائل آن را برطرف کنند و فضای جامعه را آلوده به بحث‌های سیاسی و انتخاباتی نکنند.
حجت الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه تبریز امشب در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حسن وکیل‌زاده، از غواصان دلاور دوران هشت سال دفاع مقدس در تبریز با تأکید بر هوشیاری نسبت به فتنه‌ها و توطئه‌های جدید دشمنان نظام اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری توطئه‌های دشمن رنگ و لعاب دیگری به خود می گیرد.

وی با بیان این‌که جریانی از خارج کشور به دنبال تفرقه میان قوای سه گانه و مسؤولان عالی رتبه نظام هستند، خاطرنشان کرد: استکبار با کمک ایادی داخلی خود به دنبال تسری این تفرقه و اختلاف به سطوح مختلف جامعه  و اقشار مختلف اجتماعی هستند تا شاید بتوانند انقلاب اسلامی را از درون متلاشی کنند.

حجت الاسلام نظری با اشاره به این‌که مردم به هیچ عنوان علاقه‌ای به موضع‌گیری رؤسای قوای سه گانه نسبت به یکدیگر ندارند، افزود: اگر اختلاف نظری وجود دارد، بهتر است مسؤولان قبل از رسانه‌ای کردن مسائل آن را برطرف کنند و فضای جامعه را آلوده به بحث‌های سیاسی و انتخاباتی نکنند.

مسؤول اسبق نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که هدف اصلی این جریان انحرافی ضربه به ولایت فقیه است، گفت: ملت ایران برای این انقلاب فرزندان خود را فدا کرده‌اند، اگر قرار باشد مسؤولی از روی بی‌تدبیری سخنانی بزند که موجب تضعیف ولایت شود، مردم هیچگاه تحمل نخواهند کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه تبریز با بیان این‌که خانواده های شهدا چشم و چراغ جامعه هستند، گفت: نباید جریان‌های سیاسی و طبف‌های جناحی شهدا را برای خود مصادره کنند، شهدا از هیچ حزب و جناحی نبودند، بلکه فقط برای اسلام و ولایت جان خود را فدا کردند، نباید شهدا فدای بازی‌های کثیف سیاسی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت‌های مهم و استراتژیک جبهه مقاومت اسلامی در عراق و سوریه اظهار داشت: مبادا خود را سرگرم ستادهای انتخاباتی افراد بکنیم و از سوی دیگر حمایت از جبهه مقاومت اسلامی فراموش شود، اگر امروز امنیت و آسایش داریم و قادر به برگزاری انتخابات هستیم، به برکت خون شهدای مدافع حرم است.

حجت الاسلام نظری با بیان این‌که حمایت و پیشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی نباید قطع شود، تصریح کرد: ما انتظاری از دولت و مسؤولان نداریم، ملت ایران به ویژه مردم آذربایجان تاکنون برای دفاع از نظام و انقلاب نه تنها از مال بلکه از جان گذشته‌اند و این مسیر تداوم خواهد داشت.

همچنین در این مراسم سردار سوداگر، از فرماندهان دوران دفاع مقدس طی سخنانی به بیان خاطراتی از شهدای جنگ تحمیلی به ویژه شهید حسن وکیل‌زاده پرداخت و اظهار داشت: امروز تداوم راه شهدا تنها با ولایت‌مداری در میدان عمل محقق می شود./202/935/ب1

ارسال نظرات