۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۴۷۲۳۷۱
زاکانی:

حمله به قوه قضاییه سناریوی انتخاباتی است

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای قرار دادن اقتصاد کشور در دست عده ای خاص گفت: حمله به قوه قضائیه فرار به جلو، سرپوشی بر ناکامی های سه سال گذشته و نیز برای انتخابات پیش رو است.
علیرضا زاکانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علیرضا زاکانی، نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی در اهواز با اشاره به این که امام راحل(ره) ۳۴ مرتبه واژه «اسلام ناب محمدی» را در سخنان خود به کار برده اند، گفت: وی ۳۲ مرتبه را پس از پذیرش قطعنامه بیان و همیشه نسبت به افتادن انقلاب اسلامی به دست نااهلان به ویژه به مسؤولان متزلزل در برابر دشمن، نچشیدگان فقر و عدم برخوردار از سابقه جهاد و تقوا تذک دادند.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دو دسته مسؤول در کشور داریم، ابراز داشت: یک دسته مسؤول انقلابی و دسته دیگر مسؤولان خسته و غیر انقلابی که این تعبیر خوشبینانه ترین بیان درباره آنها است و چنین مسؤولانی آفت ها و مشکلات کشور را از اسلام و انقلاب اسلامی می دانند در حالی که سوء مدیریت، فساد و نفوذ سبب چنین مشکلاتی است.

زاکانی با اشاره به این که مسؤولان نفوذی امروزه در جایگاه مسؤولیت از روی آگاهی برای ضرر رساندن به کشور تصمیم های غلطی می گیرند، اظهار داشت: امروزه فساد خود را به صورت یک سازمان در آورده و تلاش می کند خود را بر سیستم پاک نظام اسلامی تحمیل و همه مقاومت ها را از بین برده و خود را به فرهنگ اشرافی گری تبدیل کند.

وی به مبتلا بودن کشور به مسؤولان خسته و غیرانقلابی اشاره و ابراز داشت: مسؤول انقلابی اعتقاد و پیروی از مکتب امام راحل (ره) و رهبرمعظم انقلاب و ولی فقیه را ملاک می داند و مسؤول غیر انقلابی و خسته، ریزش کنندگان و یا افرادی هستند که دچار ریزش شده و آن را نشان نمی دهند.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی بزرگترین ضربه وارده به انقلاب اسلامی را نفاق دانست و افزود: نفاق کسانی که سابقه انقلابی گری داشتند و به جای اعتراف به عدم انقلابی گری راه کج و نادرست را به مردم نشان دادند و شناخت چنین افرادی در گرو کشف اعتقاد آنها به خدا و ایمان به وعده هایش است.

زاکانی با بیان این که مسؤول انقلابی به خدا و سنت هایش اعتماد دارد، خاطرنشان کرد: مسؤولان خسته و غیرانقلابی به آمریکا اعتماد و در برابر بیگانگان لرزیده و سخن آنها را وحی منزل می دانند.

وی به پذیرش اسلام ناب محمدی از سوی مسؤولان انقلابی اشاره و عنوان کرد: مسؤولان غیرانقلابی اسلام ناب تکلیف زا و وظیفه آور را نپذیرفته و خواهان تبدیل کشور به ترکیه و مالزی هستند و سلطه پذیری در عمق وجود چنین افرادی نهفته است.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مسؤول انقلابی به عنایت خاص امام زمان(عج) نسبت به کشور اعتقاد دارد، گفت: مسؤولان غیر انقلابی چنین اعتقادی ندارند و در پی دوگانه سازی برای جلب رأی هستند در حالی که تجربه تاریخی نشان داده که مردم دست رد بر سینه چنین افراد مخالف با امام راحل(ره) و رهبرمعظم انقلاب زدند.

زاکانی ادامه داد: در ابتدای سال جاری در دیدار صورت گرفته با سید حسن نصر الله، دلیل عظمت و موفقیت خود را ولایت پذیری و تبعیت از سخنان رهبرمعظم انقلاب عنوان کرد در حالی که بسیاری از مسؤولان چنین نگاهی ندارند و حتی برای مردم ارزش قائل نیستند.

وی با اشاره به سخنان استاندار تهران مبنی بر عدم جود افراد گرسنه و بی خانمان واقعی در تهران افزود: این مسؤولان کجا زندگی می کنند؟ گویا از اتاق های خود بیرون نمی آیند.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر به خراسان جنونی متوجه شدیم که استاندار آن تقاضای برگزاری کمتر کنگره شهدا را با توجه در پیش بودن انتخابات خواستار و چنین اقدامی را سیاسی کاری می داند.

زاکانی با اشاره به اعتماد صددرصدی مسؤولان در مسأله برجام به آمریکایی ها خاطرنشان کرد: آنها همه داشته ها را یک دفعه تقدیم و دچار خسران محض شدند و اکنون حاضر نیستند در برابر مردم به اشتباه خود اقرار کنند و از افشاگری ها در برابر اقرار وزیر خارجه در زمینه ضرورت عدم اعتماد به آمریکا ممانعت می کنند.

وی به نزاع بین قوا اشاره و خاطرنشان کرد: این نزاع به دلیل عدم انجام هر گونه اقدام مثبت در طی سه سال اخیر از سوی دولت است تا با دعوا و هیاهو و غبارآلود ساختن فضای جامعه، از ماحصل دستاوردها پرسیده نشود و چه بسا ترس از گریبانگبر شدن اطرافیان خود داشته باشند.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی سناریوی انتخاباتی را دیگر احتمال مطرح شده در این باره دانست و خاطرنشان کرد: رییس جمهور باید نسبت به اطرافیان خود توجه داشته باشد.

زاکانی در ادامه گفت: عده ای در داخل کشور با هدف تضعیف روحیه، ایجاد زمینه فشار اقتصادی بر مردم، به وجود آوردن دوگانگی و تضعیف بافت درونی جامعه تلاش دارند زمینه حمله نظامی آمریکا علیه کشورمان را مهیا کنند که شاهد مثال آن نامه نگاری به کلینتون در جریان فتنه ۸۸ و نیز به ترامپ است.

وی با بیان این که مسؤولان غیرانقلابی مستبدترین افراد و به استقلال و آزادی کشور اعتقادی ندارند، عنوان کرد: این افراد تلاش دارند به آمریکای ورشکسته کمک تا هویت و سرمایه ملت ها را غارت و خود را احیا کند و انقلاب اسلامی را تسلیم کنند و در کمترین آن را یک شبه به فروش می رسانند.

نماینده سابق تهران مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: تلاش مسؤولان در این دوه آن است که امکانات کشور در حوزه اقتصاد را در اختیار چند نفر قرار دهند اما راه آگاهی در برابر چنین اقداماتی بصیرت افزایی و ایجاد یک جریان اجتماعی روشنگری برای تشخیص درست از نادرست است تا مردم سال آینده در پای صندوق های رأی این آدم های خسته را انتخاب نکنند./9456/پ201/ج

ارسال نظرات