۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۴۷۲۳۹۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ملتی که وابسته به بیرون باشد ذلیل و توسری خور خواهد بود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اگر توقع داشته باشیم همه مشکلات کشور از خارج حل شود این به معنای وابستگی ملت به بیرون است، گفت: ملتی که بخواهد وابسته به بیرون باشد ذلیل و توسری خور خواهد بود.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علمی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در نشست با نخبگان و فعالان اجتماعی قائمشهر با اشاره به دیدار هفته گذشته جمعی از نخبگان دانشجویی و مدال آوران مسابقات علمی و المپیادی ها با رهبر معظم انقلاب اسلامی، این گونه دیدارهای صمیمی و دلنشین را نشان دهنده دغدغه بالای مقام معظم رهبری نسبت به امور نخبگان و جوانان کشور دانست.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه بسیار زیادی به امور جوانان دارند، افزود: یک رابطه قلبی دو طرفه میان مقام معظم رهبری و جوانان کشور وجود دارد که این علاقه در دیدارهای عمومی معظم له با جوانان کاملاً مشهود است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مقام معظم رهبری در این دیدار، پدارانه و با علاقه و اشتیاق به مطالب مطرح شده از سوی جوانان گوش دادند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب توجه ویژه ای به امور جوانان دارند و همواره در سخنرانی های خود نیز به این مسأله تأکید می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که امروز نسل جوان ما نیازمند حمایت و پشتیبانی است، گفت: آینده کشور در دستان همین جوانان با بصیرت و انقلابی است که باید در حمایت از آنها تلاش بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که خداوند متعال فرصت خوبی به همه ما دارد و یکی از این فرصت ها زندگی در سایه امامت و ولایت است، تصریح کرد: اگر آحاد جامعه به ویژه نخبگان تابع ولایت و رهبری باشند به حتم جامعه به یک رشد خیره کننده ای دست خواهد یافت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند که دلیل پیشرفت های علمی و صنعتی آمریکا در صد و پنجاه سال گذشته بکارگیری اقتصاد مقاومتی است، گفت: این در حالی است که امروز برخی ها در داخل می گویند با آمریکا ارتباط برقرار کنیم و از این کشور واردات داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آیا خود آمریکایی ها از ابتدا نیز از امکانات و پیشرفت های امروزی برخوردار بودند، تصریح کرد: معنای اقتصاد مقاومتی نیز همین است که بر توان داخلی تکیه کنیم تا نیازمندی های داخلی را فراهم کنیم.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که در اقتصاد مقاومتی باید  واردات از خارج را به حداقل برسانیم، خاطرنشان کرد: نباید این گونه شیفته و دلبسته باشیم و حتی تأمین آب خوردن را هم انتظار داشته باشیم از خارج برای ما رفع کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اگر توقع داشته باشیم همه مشکلات کشور از خارج حل شود این به معنای وابستگی ملت به بیرون است، بیان داشت: ملتی که بخواهد وابسته به بیرون باشد ذلیل و توسری خور خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که هرگز شأن یک ملت انقلاب کرده و شهید داده نیست که وابسته به بیرون باشد، گفت: وابستگی به بیرون زمینه نفوذ دشمنان به کشورمان را فراهم خواهد کرد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر تحرک های گوناگون جهانی مثل تحریم ها مصون نگاه خواهد داشت، تصریح کرد: اگر واقعاً ما مقاومت را در همه عرصه ها به ویژه اقتصاد مقاومتی جدی بگیریم، این شیوه اقتصادی اقتصاد سد محکمی در برابر هرگونه تهدید و تحریم های اقتصادی دشمنان خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که همراه شدن حرکت علمی با آرمان های معنوی و انقلابی، زمینه ساز به سامان رسیدن مسائل کشور خواهد بود، گفت: مشکلات امروز غرب، فقدان معنویت و دین و ارزش های اخلاقی در مجامع غربی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اقتصاد مقاومتی یک اندیشه تجربه شده در دنیا است و تنها مختص ما نیست، تصریح کرد: اگر همه بخش های کشور به ویژه مسؤولان اجرایی نسبت به این اصل مهم دغدغه داشته باشند به حتم شاهد رشد و تعالی اقتصاد داخلی خواهیم بود.

وی با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی، ایران اسلامی را به یک کشور توانمند در عرصه های مختلف تبدیل خواهد کرد، خاطرنشان کرد: این تجربه موفق در عرصه فناوری هسته ای و همچنین نظامی را مشاهده کردیم که با توجه به تحریم های گسترده دشمنان، نخبگان و جوانان ایران اسلامی به پیشرفت های خیره کننده ای در این عرصه دست یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به هیچ عنوان نمی خواهند ملت ایران مستقل بمانند، بیان داشت: ملت ایران در 38 سال گذشته با اقتدار در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان با اقتدار ایستاد و اجازه نفوذ دشمن را به داخل نداد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب، طرح ناکارآمد جلوه دادن انقلاب را مطرح کردند، گفت: این توطئه شوم امروز نیز از سوی جبهه نفاق ادامه دارد و تلاش می کنند مردم کشورمان را نسبت به انقلاب و نظام ناامید کنند./950/202/ب2

ارسال نظرات