۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۴۷۲۳۹۷
استاد حوزه و دانشگاه:

عدم همگرایی نیروهای ارزشی قدرت ملی و استحکام درونی را خدشه دار می کند

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه  نیروهای ارزشی هر کدامشان برگی از صفحات تاریخ و عضو نظام هستند، گفت: عدم وحدت و همگرایی نیروهای ارزشی، قدرت ملی و استحکام درونی را خدشه دار می کند.
حجت الاسلام درویشی

حجت الاسلام جلیل درویشی استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با تاکید بر لزوم همگرایی و وحدت نیروهای دلسوز و ارشی در جامعه اسلامی گفت: بی تردید لازمه داشتن کشوری آباد و برخورداری از استقلال و به دور از هیاهوی همگرایی و یکپارچگی، وجود نیروهای دلسوز و کارکشته نظام است که می تواند تاثیر سازنده ای در قدرت و استحکام درونی کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه نیروهای انسانی که مدعی دلسوزی به نظام هستند باید در مقابل دشمنان وحدت رویه را حفظ کنند و همیشه با هم درگیر، اختلاف و در نزاع نباشند افزود: امروز دشمن وحدت جامعه را هدف هجمه های خود قرار داده است، کشوری که با خون هزاران شهید آبیاری شده باید به چه کسی اعتماد کند و دل خوش به چه افرادی در این مملکت اسلامی باشد.

مدرس دانشگاه تصریح کرد: نیروهای ارزشی هر کدامشان برگی از صفحات تاریخ و عضو نظام هستند یقینا باید الگوی دیگران و آیندگان و با حفظ وحدت گرایی و همگرایی بیشتر مراقب توطئه های دشمنان باشند تا در مقابل هجمه ها و زمانهای حساس بتوانند لرزه بر پیکره دشمن وارد کنند.

حجت الاسلام درویشی ادامه داد: اگر دستان و افکار نیروهای انقلابی متحد و یکسو باشند و موانع اتحاد را برطرف کنند و زمینه های همگرایی را تقویت و توسعه دهند، بی شک پوزه دشمن به خاک مالیده و از اهداف شومی که در سر پرورانده ناامید و مایوس می شود.

وی با تاکید بر حفظ وحدت در بخش های مختلف، کشور برای رشد و شکوفایی و نائل شدن و پیشرفت های خیره کننده در عرصه های گوناگون اظهار داشت: یکی از عناصر اصلی برای دور کردن دستان پلید دشمن و عوامل وابسته به آنها، اتحاد و همسویی و همگرایی نیروهای انقلابی است.

استاد حوزه در پایان گفت: از اساسی ترین مولفه های تضعیف و تخریب استحکام درونی کشور از دیدگاه دشمنان، اتحاد امت اسلامی و اختلاف بین مسؤولان ارشد نظام در درون کشور است که می تواند استحکام درونی نظام را خدشه دار کند و قدرت ملی جمهوری اسلامی را کاهش دهد./302/851/ب1

ارسال نظرات