۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۴۷۲۴۳۹
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف و ترویج ناامیدی در جامعه هستند

حجت الاسلام تقی زاده گفت: رسانه‌های غربی به دنبال تخریب نظام و ترویج فضای یأس و ناامیدی در جامعه هستند.
کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، امروز در نشست اعضای کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که در محل صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر فرصتی طلایی برای مرور تاریخ انقلاب است.

وی با بیان این‌که آموزه های اسلامی محور مبارزات مردم علیه رژیم ستمشاهی بوده است، خاطرنشان کرد: مردم به تبعیت از ولی فقیه در میدان حضور یافتند و طومار رژیم پهلوی را در هم پیچیدند، امروز نیز حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام یکی از مهم‌ترین عوامل تداوم انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و برکات ولایت فقیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال رویکرد اصلی برنامه های دهه فجر بصیرت افزایی و امیدآفرینی است؛ در شرایطی که برخی رسانه‌های غربی به دنبال تخریب نظام و ترویج فضای یأس و ناامیدی در جامعه هستند، رسانه‌های داخلی نقش مهمی در مقابله این توطئه دشمنان دارند.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی ادامه داد: با توجه به هجمه های فرهنگی و رسانه ای غرب، نیاز امروز جامعه بصیرت افزایی به منظور هوشیاری در برابر توطئه های دشمن است، از آنجا که دشمنان درصدد ایجاد اختلاف و ناامیدی در جامعه هستند امید آفرینی باید اولویت برنامه ها و گفتمان های دهه فجر باشد.

حجت الاسلام تقی زاده بر ضرورت حفظ وحدت و همبستگی میان مردم و مسؤولان تاکید کرد و گفت: عده ای توهم آشتی با دشمنان را در سر می پرورانند، در شرایطی که دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به نظام و آرمان های انقلاب هستند و نباید به دشمن دل بست.

وی با بیان این‌که تحریم‌های اقتصادی مسأله جدیدی برای ملت ایران نیست، گفت: مردم نشان داده اند که با وجود محاصره اقتصادی متعهد و وفادار به آرمان های انقلاب هستند و به حرکت در این مسیر ادامه می دهند؛ مسؤولان نیز باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را الگوی خود برای ارائه خدمت به ملت قرار دهند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی یکی دیگر از رویکردهای ویژه برنامه‌های دهه فجر در استان را تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی در راستای توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی رویکرد نظام در برابر تحریم و هجمه های اقتصادی استکبار جهانی و همسو با اهداف انقلاب است.

همچنین محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی با بیان این‌که دبیرخانه فجر چهلم در سازمان راه‌اندازی خواهد شد، گفت: این دبیرخانه تا سال 1397 به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به سیاست‌گذاری و تولید محتوا در مراکز استانی خواهد پرداخت.

وی تشویق و ترغیب مردم برای شرکت در ویژه برنامه های دهه فجر را نقش مهم رسانه‌ها دانست و گفت: رسانه ها باید از رویداد محوری فراتر رفته و جریان سازی کنند؛ برای این منظور استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اصلاح جامعه و حرکت در مسیر اهداف انقلاب ضرورت دارد./935/202/ب3

 

ارسال نظرات