۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۴۷۲۴۷۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر خبرداد؛

برگزاری کارگاه پیشگیری از مواد مخدر ویژه روحانیان خرمشهری و آبادانی

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر از برگزاری کارگاه یک روزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر خبرداد و گفت: این کارگاه با محوریت روشنگری آسیب های مواد مخدر و شیوه های پیشگیری از ابتلا ویژه روحانیون خرمشهری و آبادانی برگزار می شود.
برگزاری پیشگیری از مواد مخدر ویژه روحانیون خرمشهری و آبادانی

حجت‌الاسلام عادل رویوران، رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) و تسلیت وفات حضرت معصومه(ع)، ابراز داشت: به این مناسبت برنامه هایی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عالی در 18 و 19 دی ماه سال جاری پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع خرمشهر برگزار می شود.

وی در تشریح دیگر فعالیت های این سازمان به برگزاری کارگاه یک روزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در تاریخ 23 دی ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: این کارگاه ویژه روحانیان خرمشهری و آبادانی با محوریت روشنگری آسیب های اجتماعی و فردی مواد مخدر، شیوه های پیشگیری از ابتلا و برخورد با افراد برگزار می شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دراین کارگاه 100 نفر از مبلغان خواهر و برادر خرمشهری و آبادانی حضور خواهند داشت، ابراز داشت: استاد مرعشی سخنران این کارگاه است و شرکت کنندگان پس از فراگیری آموزش های لازم به تبلیغ و سخنرانی در مدارس و مساجد می پردازند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: این شهرستان دارای 130 مبلغ عضو سامانه سجام است که به مناسبت های گوناگونون و نسبت به نیاز جامعه به فعالیت های دینی و فرهنگی می پردازند.

برگزاری دوره آموزش شیوه های مدح و و ستایشگری ویژه مداحان، برگزاری دوره آموزشی اصول تربیت دینی در نهاد خانواده ویژه بانوان فرهیخته و مبلغ از دیگر فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر است./9453/303/ب3

ارسال نظرات