۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۴۷۲۴۹۶
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

مسؤولان با حفظ وحدت مانع از دوقطبی شدن فضای جامعه شوند

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: با وحدت می توان جامعه را به پیشرفت رساند و شایسته است مسؤولان نیز از اختلافات پرهیز کرده و مانع از دوقطبی شدن فضای جامعه شوند.
ماموستا محمد محمدی

ماموستا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: انس با قرآن کریم آرامش عمیق و احساس امنیت را برای انسان به همراه می آورد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن از آیات نورانی قرآن و استفاده ابزاری و تزیینی از قرآن کریم به دلیل نبود شناخت کافی از اعجاز این آیات است.

وی در ادامه تصریح کرد: شکل گیری گروهک های انحرافی و تروریستی بیانگر عدم توجه به قرآن کریم و آموزه های دینی و اسلامی است، افکار این گروهک ها کوچکترین ارتباطی با اسلام ندارد.

ماموستا محمدی بیان داشت: جای بسی تأسف است که عده ای جاهل دست به جنایات مختلف زده و دم از عمل به قرآن کریم می زنند.

این مسؤول اظهار داشت: گروهک های تروریستی اسلام و قرآن را موافق ترور و کشتار مردم نشان داده و هراس از دین اسلام و دوری از صلح و برادری را در جهان ترویج می دهند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه مطرح کرد: اینگونه رفتارها به دلیل عدم درک کلام خداوند و قرائتی خشن از اسلام از سوی آمران و عاملان ترور است.

وی تأکید کرد: در کشورهای مستکبران، کینه توزی و نفرت و صهیونیسم به فرزندان آموزش داده می شود و با این القائات همواره شاهد پرورش تروریستها هستیم.

ماموستا محمدی در پایان بیان داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر حفظ وحدت تأکید دارند، بنابراین با وحدت می توان جامعه را به پیشرفت رساند و شایسته است مسؤولان نیز از اختلافات پرهیز کرده و مانع از دوقطبی شدن فضای جامعه شوند./857/302/ب2

ارسال نظرات