۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۴۷۲۶۳۶
آیت الله ری شهری:

دفتر رسانه ملی عامل انعکاس برنامه‌های فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم است

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: افتتاح دفتر رسانه ملی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) زمینه انتقال برنامه‌های فرهنگی و معنوی را فراهم می‌کند.
ری شهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) امروز 19 دی در حاشیه مراسم افتتاح دفتر رسانه ملی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در جمع خبرنگاران، گفت: افتتاح این دفتر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) امر مبارکی است.

وی با تقدیر و تشکر از رئیس سازمان صدا و سیما بابت همکاری در افتتاح این دفتر، عنوان کرد: رئیس سازمان صدا و سیما با انگیزه جهادی در خدمت آستان مقدس بوده و مسؤولیت افتتاح این دفتر را برعهده گرفته.

آیت‌الله ری‌شهری با بیان اینکه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در بین سایر امامزادگان به علت برابر ثواب زیارت ایشان با امام حسین(ع) دارای اهمیت خاصی است، بیان داشت: امیدواریم با توجه به این مسائل همکاری و مساعدت نسبت به این آستان بیشتر شود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مرقد امامزادگان باید قطب‌های فرهنگی باشند، ابراز کرد: تا امروز با تشکیل دانشگاه دارالحدیث و پژوهشگاه علوم در این مسیر تلاش‌هایی صورت گرفته است که امیدواریم با دفتر رسانه ملی بتوانیم برنامه‌های فرهنگی و معنوی این آستان مقدس را به دنیا انعکاس دهیم./202/807/ب1

ارسال نظرات