۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۴۷۲۶۷۹
حجت الاسلام تقی زاده:

سیاه‌ نمایی از دستاوردهای نظام، توطئه‌ای هدایت شده از غرب است

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: سیاه‌نمایی از دستاوردهای نظام اسلامی ایران توطئه‌ای هدایت شده از سوی غرب است.
حجت الاسلام حسین تقی زاده

حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که 23 کمیته برای اجرای برنامه های دهه فجر در استان فعال هستند، اظهار داشت: رویکرد اصلی فعالیت کمیته ها بر مبنای امید آفرینی، دشمن شناس، وحدت و همبستگی ملی، خودباوری، الهام بخشی و تاثیر گذاری در کشورهای منطقه است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر برگزاری مردمی این ویژه برنامه ها افزود: تببین اندیشه های امام خمینی(ره)، بازخوانی آرمان‌های شهدا و مرور نقش مهم مردم در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی محور تمامی برنامه های گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این‌که دشمنان نظام به دنبال ایجاد دوقطبی در کشور و ترویج فضای یأس و ناامیدی نسبت به نظام اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: سعی می شود همه اقشار جامعه در برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر مشارکت داشته باشند، چراکه معتقدیم دهه فجر یک جشن ملی برای همه ملت است.

حجت الاسلام تقی‌زاده تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ضرورتی مهم در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم در انتظار پاسخگویی شفاف و صادقانه مسؤولان در مسایل مختلف کشور هستند؛ رهبر معظم انقلاب نیز بر پاسخگویی مسؤولان در برابر مردم تأکید دارند.

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی با بیان این‌‌که سیاه‌نمایی از دستاوردهای نظام اسلامی ایران توطئه‌ای هدایت شده از سوی غرب است، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای ولایت فقیه جوانان دانشمند ایران در بسیاری از عرصه‌های علمی رتبه های نخست منطقه‌ای و بین‌المللی را در اختیار دارند.

وی با تأکید بر این‌که یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس میان ملت ایران بوده است، گفت: تمام توفیقات نظام در طول 37 سال گذشته با  وجود تحریم‌های شدید ظالمانه و تنها در سایه خودباوری و تلاش خود ملت حاصل شده است.

حجت الاسلام تقی‌زاده با بیان این‌که عده‌ای به دنبال تطهیر جنایات و عقب‌ماندگی‌های کشور در دوران رژیم طاغوت هستند، افزود: تمام خدمات و موفقیت های نظام در شرایطی حاصل شده است که آمریکا و دیگر کشورهای اسلامی از نخستین لحظه پیروزی انقلاب به دنبال تحریم علمی و اقتصادی ملت ایران بوده اند./935/302/ب2

 

ارسال نظرات