۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۴۷۲۸۲۲
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

آیت الله هاشمی از چهره های خدوم و پرسابقه انقلاب بود

امام جمعه شهرکرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت و اظهار داشت: ایشان از چهره های خدوم و پرسابقه در انقلاب بودند و خدمات قابل توجهی قبل از انقلاب و پس از انقلاب در سنگرهای گوناگون ارائه کردند.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت و اظهار داشت: ایشان از چهره های خدوم و پرسابقه در انقلاب بودند و خدمات قابل توجهی قبل از انقلاب و پس از انقلاب در سنگرهای گوناگون ارائه کردند و نقش آفرین بودند.

وی افزود: ایشان در محضر حضرت امام بودند و پس از آن با رهبرمعظم انقلاب همکاری داشتند، خدمات ایشان ملحوظ است و مردم هم واقف به این معنا هستند و خدمات را می دانند، مردم با بصیرتی که دارند تمام مسائل و جریان ها را رصد می کنند.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که مردم چهره را به خوبی می شناسند، اظهار داشت: طبعا مردم نسبت به چهره خدوم و ارزشمند آیت الله هاشمی قدردان بودند و هستند، ممکن است افرادی هم بخواهند در قضایا سوء استفاده هایی داشته باشند که مردم باید با همان بصیرت خود کار را دنبال کنند و اجازه ندهند کسانی از قضایای کشور سوء استفاده کرده و بخواهند فتنه گری کنند.

وی ادامه داد: رسانه های بیگانه فعال می شوند و انواع حرف ها و تحلیل ها داشته باشند که مردم این ها را با بصیرت دنبال می کنند و به خوبی می دانند و می شناسند، مردم می دانند که سنگر انقلاب با وجود مبارک رهبر معظم انقلاب حفظ شده و خواهد شد، پیوند مردم و رهبری ادامه پیدا کرده و مرحوم آقای هاشمی هم در این معنا مسائلی را مطرح کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که ایشان اخیرا گفته بود که رهبر معظم انقلاب به خوبی راه حضرت امام را دنبال کردند و می کنند، ابراز داشت: امیدواریم خداوند متعال ایشان را غریق دریای رحمت خود بفرماید و به خدمتی که در مسیر انقلاب ارائه شده مزد را خدا ادا کند و همچنین کشور و انقلاب را از همه خطرات و آفات مصون بدارد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات