۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۴۷۲۹۱۳
امام جمعه آمل:

آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره یاور امام و رهبری بود

امام جمعه ‌آمل گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره یار و یاور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بود و در این مسیر اهتمام والایی صورت داد.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: درگذشت این شخصیت ارزشمند که تلاش ها و زحمات ارزشمندی برای نظام اسلامی صورت دادند را تسلیت عرض می کنیم که ضایعه ناگواری است.

وی تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره یار و یاور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بود و در این مسیر اهتمام والایی صورت داد.

امام جمعه آمل افزود: خبر درگذشت این شخصیت بزرگ برای همگان بسیار سخت است که تلاش های خستگی ناپذیری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده و سخت کوشی بسیاری داشتند.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی تکیه گاه امن و مطمئن برای مقام معظم رهبری بودند که تجربه های مشترک و طولانی مدتی با همدیگر داشتند.

امام جمعه آمل تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی خدمات برجسته و همیشه جاویدانی را برای نظام اسلامی صورت دادند که رحلت این مبارز نستوه و خستگی ناپذیر سبب اندوه آحاد ملت ایران شده است.

وی با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی مبارز برای انقلاب اسلامی بودند، گفت: فعالیت های گرانقدر و شایسته ای از سوی این شخصیت ارزشمند صورت گرفته است که همواره ماندگار می ماند.

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در سنگرهای مختلف ریاست جمهوری، ریاست مجلس خبرگان رهبری، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و دیگر سنگرها توانستند فعالیت های بسیار و ارزنده ای صورت دهند.

امام جمعه آمل با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، تصریح کرد: پیام عرفانی صادر شده از سوی مقام معظم رهبری نشانگر وحدت و همدلی است.

حجت الاسلام مرتضوی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران فرد بزرگی را از دست است که فقدان این یار و یاور امام و رهبری سخت بوده و امیدواریم خداوند منان بر تحمل صبر همگان بیفزاید.

وی افزود: از خداوند متعال عفو و رحمت الهی را برای آیت الله هاشمی رفسنجانی می خواهیم که همه ما باید روزی از این سرای هستی برویم و در آن دنیا حضور پیدا کنیم.

گفتنی است، در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، مدیران شهرستان آمل در پیام های جداگانه ای درگذشت این عالم گرانقدر را تسلیت گفتند./1314/302/ب2

ارسال نظرات