۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۴۷۲۹۲۱
دبير جامعه روحانيت مبارز آذربايجان‌شرقي:

آيت الله هاشمي مردي از تبار سابقون انقلاب اسلامي بود

حجت الاسلام محمدی گفت: آيت الله هاشمي در شكل گيري اركان نظام مقدس جمهوري اسلامي نقش مهمی بر عهده داشت.
حجت الاسلام موسی محمدی

حجت الاسلام موسی محمدي، دبير جامعه روحانيت مبارز استان آذربايجان‌شرقي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که خبر ارتحال ريیس مجمع تشخيص مصلحت نظام مایه تأسف و اندوه ملت ایران است، اظهار داشت: آيت الله هاشمي رفسنجاني از جمله طلايه داران مجاهدت انقلاب اسلامي و جزء پيشگامان مبارزه با رژيم سفاك ستمشاهي بود.

وی خاطرنشان کرد: آن عالم مجاهد با لبيك به نداي حضرت امام خميني(ره) در راستاي شكل گيري اركان نظام مقدس جمهوري اسلامي نقشي مهم و بسزا ايفا کرد و پس از پيروزي انقلاب اسلامی، در عرصه هاي مختلف و با قبول مسؤوليت هاي سنگين منشأ خدمات ارزشمندي به ميهن اسلامي و مردم عزيز ايران بود.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: آيت الله هاشمي مردي بزرگ از تبار سابقون انقلاب اسلامي بود كه در دوران حيات نوراني امام راحل ياري ديرين و وفادار به ايشان و در دوران رهبري حضرت آيت الله خامنه‌اي همواره چهره اي وفادار و پشتيبان براي رهبري و نظام اسلامي به شمار مي آمد.

دبير جامعه روحانيت مبارز استان آذربايجان‌شرقي با بیان این‌که آن عالم مجاهد و نستوه در راستاي اعتلاي كلمه طيبه انقلاب و تداوم بخشيدن به آرمان‌هاي والاي نظام اسلامي از هيچ تلاش و كوششي دريغ نکرد، گفت: ضايعه فقدان اين شخصيت برجسته و ممتاز انقلاب اسلامي جبران‌ناپذیر است.

وی با تأکید بر این‌که مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نقشی بی بدیل در اعتلای انقلاب اسلامی داشته است، به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبری فرمودند که هوش وافر و صمیمیت کم‌نظیر او در سال های سخت انقلاب، تکیه گاهی مطمئن برای همه مبارزان بوده است.

حجت الاسلام محمدی با بیان این‌که هیچ گاه خدمات شایسته و ماندگار آیت الله هاشمی رفسنجانی به کشور، نظام و انقلاب از حافظه ملت بزرگ ایران پاک نخواهد شد، تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ایران با نام و یاد هاشمی رفسنجانی گره خورده است./935/302/ب2

ارسال نظرات