۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۴۷۲۹۲۶
رییس دفتر آیت الله جوادی آملی در مازندران:

آیت الله هاشمی رفسنجانی عمر با برکت خود را وقف اسلام و انقلاب کرد

رییس دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در تمام این سالها عمر با برکت خود را وقف اسلام و انقلاب کرد و با روحیه خستگی ناپذیر تلاش والایی صورت داد.
حجت الاسلام محمودی

حجت الاسلام حسن محمودی، رییس دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با درگذشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: درگذشت این عالم گرانقدر ضایعه ای ناگوار برای ملت ایران اسلامی است.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی سخت و جانگداز است که نظام اسلامی شخصیتی ارزنده و بزرگ را در میان خود از دست داده است.

وی تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار قدیمی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بود که در این مسیر ارزنده تلاش و خدمات ارزشمندی صورت داد.

حجت الاسلام محمودی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی با مسؤولیت های خطیر و حیاتی در عرصه های مختلف قبل و بعد از انقلاب اسلامی توانست خدمات ماندگاری انجام دهد.

رییس دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران خاطرنشان کرد: این عالم گرانقدر در طول سال های انقلاب اسلامی نقش عظیمی داشته و توانست زمینه ساز خدمات ارزنده ای برای نظام اسلامی باشد.

وی اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در تمام این سالها عمر با برکت خود را وقف اسلام و انقلاب کرد و با روحیه خستگی ناپذیر و سخت کوش تلاش والایی صورت داد.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مقام معظم رهبری و عموم مردم تسلیت عرض کرده و علو درجات آن عالم مجاهد را از خداوند منان خواستاریم.

گفتنی است، مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی فردا سه شنبه از دانشگاه تهران برگزار و سپس پیکر این مجاهد نستوه و مبارز انقلابی در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به خاک سپرده می شود./1314/303/ب2

ارسال نظرات