۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۴۷۳۱۸۸
مدیر مدرسه علمیه خواهران کوهدشت:

برگزاری دوره های آموزشی ویژه طلاب مدرسه علمیه کوهدشت برگزار می‌شود

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) خواهران کوهدشت از برگزاری دوره های آموزشی ویژه طلاب این مدرسه خبر داد و گفت: دوره های آموزشی با محوریت موضوعات علمی در جهت تقویت مهارتهای علمی و تبلیغی طلاب برگزار می شود.
طلاب خواهر

سمانه امرایی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: افزون بر دایر بودن کلاسهای حوزه، در طول سال همواره دوره های آموزشی با محوریت کارگاه های چند روزه ویژه طلاب برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این کارگاه های آموزشی ارتقای سطح علمی، اخلاقی، تهذیبی و تبلیغی طلاب است، افزود: برخی دوره ها ویژه پایه های بالاتر بوده و برخی نیز برای همه طلاب برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) کوهدشت یادآور شد: کلاسهای مهارت زندگی در فاصله برگزاری امتحانات حوزه برای طلاب این مدرسه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کلاسهای مهارت زندگی نیز با حضور طلاب این مدرسه برای دبیرستانهای شهرستان کوهدشت برگزار می شود، افزود: این دوره با حضور 300 نفر از دانش آموزان مدارس کوهدشت در حوزه علمیه این شهرستان برگزار خواهد شد.

امرایی برگزاری دوره آموزشی حجاب و عفاف، روان خوانی و تجوید، حفظ قرآن، کلاسهای اخلاق و دوره آموزشی مهارتهای رایانه ای، دوره وبلاگ نویسی و نشریه را از دیگر دوره های آموزشی فوق برنامه ویژه طلاب خواهر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) کوهدشت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره آموزشی مهارت رایانه ای مربوط به فعالیت پژوهشی طلاب است، اظهار داشت: این دوره ویژه طلاب پایه های بالاتر و به صورت جداگانه برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) کوهدشت در ادامه از تحصیل 90 طلبه در این مدرسه خبر داد و گفت: 10 نفر از اساتید حوزه نیز در این مرکز فعالیت دارند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) کوهدشت از سال 1391 خاطرنشان کرد: امسال نخستین دوره فارغ التحصیلی طلاب در این مدرسه را خواهیم داشت./302/9459/ب1

ارسال نظرات