۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۴۷۳۲۲۵

ویژه برنامه های اعتقادی و دینی در حوزه علمیه المهدی اهواز برگزار می شود

مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) اهواز از برگزاری ویژه برنامه های اعتقادی و دینی در حوزه علمیه المهدی(عج) اهواز خبرداد و گفت: این دوره ها با هدف ارتقای سطح معلومات طلاب و روحانیان در تخصص و مهارت های گوناگون که از این طریق در مناطق محل سکونت و محروم به فعالیت تبلیغی بپردازند.
حوزه علمیه المهدی(عج) اهواز

حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی، مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که حوزه علمیه پنجمین سال فعالیت علمی و دینی خود را پشت سرمی گذارد، ابراز داشت: در حال حاضر 63 طلبه مشغول به تحصیل هستند و افزون بر برگزاری برنامه های حوزوی ویژه برنامه های نیز ویژه طلاب اجرا می شود.

وی با اشاره به این حوزه علمیه المهدی(عج) ویژه برنام های دینی و تبلیغی با محوریت های متنوع و بروز در شمال اهواز برگزار می کند، بیان داشت: در این خصوص دوره های گوناگون تربیتی، نقد وهابیت، روش تدریس، پاسخگویی به شبهات برگزار شده است.

مدیر حوزه علمیه المهدی(عج) اهواز با اشاره به دعوت از اساتید توانمند کشوری همچون آقایان دکتر روحی، صالحی و همچنین اساتید خوزستانی، اظهار داشت: در بخش نخست طلاب و روحانیان حوزه های علمیه به ویژه این حوزه علمیه و در بخش دیگر نخبگان و فعالان فرهنگی مناطق گوناگون از جمله اقشار مهم و تأثیر گذار، جامعه هدف ویژه برنامه های دینی و اعتقادی هستند.

حجت الاسلام سلطانی ادامه داد: ویژه برنامه های پاسخگویی و روشنگری فرقه های ضاله وهابیت و یمانی با هدف ارتقای سطح معلومات طلاب و روحانیان در تخصص و مهارت های گوناگون که از این طریق در مناطق محل سکونت و محروم به فعالیت تبلیغی بپردازند.

این مقام مسؤل با اشاره به برگزاری امتحانات حوزه علمیه المهدی(عج) اهواز در بازه زمانی هشتم تا 18 دی ماه برگزار، افزود: سعی شد که ارزیابی علمی از طلاب حوزه علمیه صورت گیرد تا به جمعی لازم جهت برنامه ریزی در ترم های جاری رسید.

وی با اشاره به نزدیکی آغاز نیمسال تحصیلی جدید در حوزه های علمیه، گفت: از همه علاقه مندان به فراگیری علوم دینی و اسلامی دعوت می شود که با اقدام به نام نویسی، به آیه قرآنی که مسأله تبلیغ دین و مفاهیم اسلامی را بیان کرده، بپردازند./9453/302/ب3

ارسال نظرات