۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۴۷۳۳۳۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه شعار محوری گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی اعتقاد اینست که ما یک نظام ولایی داریم و برنامه ها باید ولایت محور برگزار شود.
حجت الاسلام سید محمد سلطانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، حجت الاسلام سید محمد سلطانی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، ظهر امروز 22 دی در نشست دیدار ستاد بزرگداشت برنامه های دهه فجر در دفتر امام جمعه مشهد گفت: برای برنامه ریزی برنامه های دهه فجر 28 کمیته شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه ها کمیته فرهنگیان و دانش آموزان، روستایی و عشایری، علمی و محتوایی، ایثارگران، نهادها و سازمانها، زنان، حوزه و روحانیت، امور مناطق و شهرستانها و مساجد از جمله این کمیته ها است، تصریح کرد:قرآن و هیأت مذهبی و کانون های اسلامی، کمیته امنیتی و انتظامی، بسیج و نیروهای مسلح، دانشجو، افتتاحیه ها، کودک و نوجوان، کارگری و مراسمات از جمله دیگر کمیته ها است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: کمیته اصناف، ارتباطات و اطلاع رسانی، همیاری و تشکل های مردمی، فضاسازی و تزئینات شهری، فرهنگی و هنری، ورزش و جوانان، طرح و برنامه، پشتیبانی و ارزیابی و عملکرد ستادها درهمه شهرستان ها و بخشهای استان در برنامه های دهه فجر مشارکت دارند.

حجت الاسلام سلطانی با اشاره به انتخابات پیش رودر حوزه ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرگفت: سعی شده است که در مراسمات و برنامه های دهه فجر از احزاب و گروههای شرکت کننده در این انتخابات دعوت نشود.

وی با بیان اینکه اینکه برنامه های این ایام بر پیوند نسلها تأکید دارد، گفت:هماهنگی امور ستادها، بکارگیری نیروهای متخصص،ارتقای سطح کیفی برنامه ها،جلب مشارکت نهادها و سازمانها، تقویت ارتباط ستادهای دهه فجر با نظام مند کردن برنامه ها، مطالعه و پژوهش محور کردن و التزام به سخنان رهبر معظم انقلاب از دیگر رویکردهای برنامه های این ایام است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی  افزود: تلاش در جهت توسعه، نوآوری، ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه ها و برنامه ریزی برای توسعه علمی از جمله محورهای فرهنگی این برنامه ها است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه شعار محوری گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی اعتقاد اینست که ما یک نظام ولایی داریم و برنامه ها باید ولایت محور برگزار شود./934/202/ب3

 

 

 

 

ارسال نظرات