۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۴۷۳۴۱۰
استاد حوزه علمیه بابل:

پیروی قولی و عملی از رهبر معظم انقلاب نجات بخش کشور است

استاد حوزه علمیه بابل با تاکید بر این مطلب که باید تمام رفتارهای زندگی و گفتارهای خود را با معیار ولایت بسنجیم، گفت: پیروی قولی و عملی از رهبر معظم انقلاب نجات بخش کشور است و این عامل تاکنون در پیچ های خطرناک و مواقع حساس انقلاب، کشور را از خطرات حفظ کرد.
حجت الاسلام محسن شیخی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محسن شیخی عزیزی، استاد حوزه علمیه بابل امشب در جمع فعالان حوزه عفاف و حجاب در زرگرشهر با تسلیت درگذشت ریاست فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی شاگرد امام راحل و همسنگر دوران مبارزاتی مقام معظم رهبری در قبل از انقلاب بود که خدمات زیادی را برای این نظام اسلامی داشت.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی از هر فرصتی برای سوء استفاده علیه انقلاب بهره می برند و نباید در این حساس پس از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی در زمین بازی های دروغین دشمن و شایعات رسانه های بیگانه شد.

عضو هیأت امنای مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بابل با اشاره به تشییع باشکوه آیت الله هاشمی رفسنجانی، تصریح کرد: قرائت نماز میت از سوی مقام معظم رهبری بر پیکر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و حضور مردم در مراسم تشییع نشان دهنده وحدت در جامعه اسلامی بر محور ولایت است.

وی ادامه داد: باید مراقب نقشه های شوم منافقان و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بود و اسیر شایعات و سم پاشی های دشمنان در رسانه های بیگانه قرار نگرفت.

حجت الاسلام شیخی عزیزی با تأکید بر این مطلب که باید تمام رفتارهای زندگی و گفتارهای خود را با معیار ولایت بسنجیم، اظهار داشت: پیروی قولی و عملی از مقام معظم رهبری نجات بخش کشور است و این عامل تاکنون در پیچ های خطرناک و مواقع حساس انقلاب اسلامی، این کشور را از خطرات حفظ کرد.

وی افزود: اطاعت از رهبری فقط به زبان و کلام نیست بلکه اجرای مطالبات رهبر معظم انقلاب، مصداق اتم اطاعت است.

استاد مدرسه علمیه الزهرا(س) با انتقاد از کشیده شدن برخی اختلاف ها بین مسؤولان در رسانه های گروهی، گفت: خواست مردم از مسؤولان کشور پرهیز از اختلاف های بی ثمر و اطاعت کامل از مقام عظمای ولایت و اهتمام همه جانبه برای خدمت به مردم در نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب و ترویج این مسأله در جامعه، تأکید کرد: مسؤولان کشور باید مبارزه با افراد ساختار شکن و هتک حرمت کنندگان به ساحت عفاف و حجاب را از خود شروع کنند.

حجت الاسلام شیخی عزم جدی مسؤولان و اجرای قانون عفاف و حجاب را خواستار شد و تصریح کرد: تا عزم جدی از سوی مسؤولان برای مقابله با جریانات ضد ارزشی از جمله عفاف و حجاب و نیز ترویج این فریضه الهی نباشد، در سطح پایین جامعه نمی توان کاری از پیش برد.

وی افزود: دولت در مسأله حجاب نباید دچار رفتاری انفعالی شود و به دلیل برخی ملاحظه های داخلی و یا جلب نظر سازمان ها و دولت های غربی با مسأله حجاب با تسامح و تساهل برخورد کند.

استاد حوزه علمیه با قیاس برخورد با تخلف رانندگی از سوی مأموران نیروی انتظامی و حرمت شکنان در مسأله حجاب در جامعه، گفت: فردی که کمربند ایمنی خود را نمی بندد تنها به خودش آسیب می رساند اما فرد بی حجاب گستاخ یک جامعه را به فساد و تباهی می برد.

وی افزود: اهمیت موضوع عفاف به مراتب از تخلف رانندگی بیشتر است و باید مسؤولان این مهم را درک کنند که جامعه فاسد دیگر توان رویارویی با دشمن را ندارد./1313/202/ب2

ارسال نظرات