۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۴۷۳۴۹۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

مخاطب اصلی تهاجم فرهنگی غرب جوانان هستند

حجت الاسلام حسینی گفت: دشمن به دنبال تضعیف و از بین بردن اعتقادات جوانان است و باید با ترویج فرهنگ قرآنی و آموزه های اهل بیت؛ مصونیت‌سازی کنیم.
حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در جمع تعدادی از مدیران شهرستانی این سازمان با بیان این‌که همه برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی و قرآنی رسالت خطیر بر عهده داریم، اظهار داشت: تبلیغات اسلامی یکی از سازمان های مولود انقلاب است.

وی با بیان این‌که روحانیت بازوی اصلی فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است، خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی سازمان راهبرد فرهنگی، معارف اسلام ناب محمدی، بسط فرهنگ انقلاب اسلامی و ساماندهی شئون فرهنگی است که مانند همیشه در این راه گام برمی‌دارد و همچنان به این امر ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر همدلی، هماهنگی و هم‌اندیشی نهادهای فرهنگی و تبلیغی استان در راستای سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: ترویج فرهنگ و آموزه های اهل بیت(ع) و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی اصلی ترین وظیفه تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به نیازمندی های فرهنگی جامعه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام تصریح کرد: امروز دنیا تشنه معارف اسلامی است، اگر نتوانیم این نیاز را سیراب کنیم، قطعا دشمنان اسلام و تشیع با افکار انحرافی و التقاطی مسائلی را به نام اسلام قالب خواهند کرد.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران فرصتی بسیار ارزشمند برای ترویج مسائل فرهنگی و دینی در سراسر کشور است، گفت: هنوز بسیاری از روستاهای استان فاقد روحانی هستند، این در حالیست که تمامی شهرهای استان نیز با کمبود مبلغ حوزوی مواجهند، در چنین شرایطی بایستی فکر اساسی یه تأمین نیازهای فکری و معرفتی مردم داشت.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این‌که ناتوی فرهنگی غرب منتظر سازماندهی برنامه‌های ملت‌های مسلمان نیست و شبانه‌روز علیه باورهای دینی و مذهبی تلاش می کند، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تضعیف و از بین بردن اعتقادات جوانان است و باید با ترویج فرهنگ قرآنی و آموزه های اهل بیت؛ مصونیت‌سازی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که ترویج معارف اسلامی بایستی مطابق با راهکارهای جدید و روز جامعه بوده و همراه با مخاطب‌شناسی باشد، افزود: مخاطب اصلی تهاجم فرهنگی غرب جوانان هستند؛ اگر مبانی دینی برای نسل آینده‌ساز جامعه نهادینه نشود، احتمال موفقیت اهداف شوم دشمن دور از انتظار نیست./202/935/ب1

ارسال نظرات