۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۴۷۳۵۱۷
مدیر حوزه علمیه قزوین:

برجام یک حرکت شکست خورده بود

حجت الاسلام عباسی گفت: توافق با دشمنی که ضد بشریت است و نه تنها هیچ‌گاه خیرخواه ما نبوده بلکه خواهان اصلی سقوط نظام است از اصلی‌ترین مشکلات و اشتباهات ما در توافق‌نامه برجام بوده است.
حجت الاسلام علی عباسی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) با اشاره به سالروز توافق‌نامه برجام گفت: موضوع برجام و آثار و ثمرات احتمالی آن یک موضوع کاملا سطحی و رونمایی است که اهداف سیاسی را دنبال می‌کند.

حجت الاسلام عباسی ابراز کرد: توافق با دشمنی که ضد بشریت است و نه تنها هیچ‌گاه خیرخواه ما نبوده بلکه خواهان اصلی سقوط نظام است از اصلی‌ترین مشکلات و اشتباهات ما در توافق‌نامه برجام بوده است.

وی افزود: سران آمریکایی‌ از کارکشته‌های مسائل سیاسی هستند که در سیاست‌هایشان نمی‌خواهند طرف مقابل سودی ببرد و اصلا طالب پیروزی نیستند.

استاد حوزه علمیه قزوین به نقض برجام از سوی آمریکا اشاره و بیان کرد: آمریکایی‌ها بارها در سخنان خود از تأمین امنیت اسرائیل، جلوگیری از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و نابود کردن ایران سخن به میان آورده‌اند که خود نوعی دهن‌کجی به ایران و نقض برجام بوده است.

وی ادامه داد: همان‌طور که در ظاهر می‌بینیم متأسفانه ما در بحث برجام نسبت به دانشمندان بسیاری بی‌اعتنایی کردیم و سبب نابودی تعداد زیادی از کارخانه‌ها شدیم حال آن‌که طرف مقابل ما آمریکا تحریم ها را پشت سرهم ردیف کرده بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین برجام را یک حرکت شکست خورده دانست و تبیین کرد: برجام حرکت شکست ‌خورده‌ای بود که عده‌ای دوباره آن را امتحان کردند ولی دشمن شناسان از ابتدا به فرجام این توافق آگاه بودند.

وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با برجام اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری و مومنان و دشمن شناسان از ابتدا به حیله‌گری‌های آمریکا و این‌که آمریکا شرایط توافق با ایران را ندارد، هشدار داده بودند./102/853/ب1

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه استان قزوین

ارسال نظرات