۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۴۷۳۵۲۲
عضو مجمع اصولگرایان اصفهان مطرح کرد؛

لزوم تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی برای جلوگیری از ایجاد فضای دوقطبی

معلمی، جبهه مردمی انقلاب اسلامی را جبهه ای فراجناحی دانست و گفت: برای جلوگیری از ایجاد فضای دوقطبی در جامعه نیاز است تا همه گروه های ارزشی و با اعتقاد راسخ به نظام و انقلاب، در زیر یک بیرق جمع شوند، این جبهه باید از بالای جامعه تا متن محلات کشور را پوشش دهد.‏
محمود معلمی

محمود معلمی، عضو مجمع اصولگرایان اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، درباره شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای انتخابات ریاست جمهوری آینده، گفت: بعد از گذشت سالها از پیروزی انقلاب اسلامی نیاز بود تا همه گروه های ارزشی در هر گروه و جناحی که هستند زیر بیرق انقلاب اسلامی جمع شوند.

وی ادامه داد: همچنین امروز نیاز داریم تا از شکل گیری فضای دوقطبی در جامعه جلوگیری کنیم، به همین دلیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی شکل گرفت، این جبهه فعلاً 10 نفر عضو  هیأت مؤسس دارد که هیچ کدام جناحی نیستند؛ حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان به عنوان رییس این جبهه به هیچ کدام از نیروهای اصلاح طلب یا اصولگرا منتسب نیست.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: سایر اعضای جبهه هم وابسته به گروه خاصی نیستند، مرندی و نادر طالب زاده هم از چهره های انقلابی فراجناحی هستند، قرار بر این شده تا جبهه مردمی انقلاب اسلامی همانطور که از نامش پیداست واقعاً مردمی باشد.

معلمی بیان داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب باید از بالای جامعه تا متن همه محلات کشور را پوشش دهد و امیدواریم تا همه نیروهای ارزشی که به حقانیت راه امام(ره)، انقلاب و رهبر معظم انقلاب اعتقاد راسخ دارند در زیر یک پرچم جمع و متحد شوند.

کارشناس سیاسی صدا و سیما گفت: اگر این اتفاق بیفتد و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به آن شکلی که مورد نظر و هدف مؤسسان آن است ایجاد شود، طبیعتاً جبهه مقابل آن غیر انقلابیها خواهند بود، یعنی گروه های معارض و مخالف با جبهه مردمی انقلاب در صورت برآورده شدن خواسته ها، در واقع غیر انقلابیها هستند.

معاون سابق اداره کل سیاسی سپاه افزود: تا کنون بیش از 600 شخصیت از گروه های مختلف برای حمایت و پیوستن به جبهه مردمی انقلاب اسلامی اعلام آمادگی کرده اند و به نظر بنده انشاء الله بقیه نیروهای انقلاب هم به مرور به این جبهه خواهند پیوست./302/869/ب1

ارسال نظرات