۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۴۷۳۶۶۱
با سخنرانی مشاور عالی سپاه قدس؛

نخستین یادواره سردار شهید مدافع حرم در آبادان برگزار شد

نخستین یادواره سردار شهید مدافع حرم، سعید سیاح طاهری با سخنرانی سردار ایرج مسجدی، مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه در آبادان برگزار شد.
یادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، یادواره سردار شهید مدافع حرم، سعید سیاح طاهری و ششمین یادواره شهدای منطقه سده و جمشیدآباد آبادان با سخنرانی سردار ایرج مسجدی، مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه، و حضور اقشار مختلف مردم، شامگاه پنج شنبه (23 دی ماه) در سینما آبادان برگزار شد.

براساس این گزارش، این مراسم نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه سردار ایرج مسجدی، مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه ابراز داشت: شهدا با رشادت های خود عزت و اقتدار کنونی کشور در عرصه های جهانی را به وجود آوردند و چراغ های هدایتی شدند تا رهپویان بتوانند به راحتی در سوریه، لبنان و عراق حرکت کنند.

سردار مسجدی با بیان این که خط مقدم رزمندگان ما دیروز آبادان، خرمشهر، مهران و حاج عمران بود و اکنون موصل و لبنان و حلب و سوریه است، اظهار داشت: نابودی و از بین بردن مقدسات تشیع هدف جریان نفاق و تکفیری ها است؛ راهبرد داعش تبدیل حلب و موصل به عنوان پایگاه قدرت بود تا به مرزهای ایران اسلامی هجوم آورند.

مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه با اشاره به شهید سیاح طاهری و اینکه ایشان پس از چهار بار اعزام به سوریه به درجه رفیع شهادت نائل، ادامه داد: عشق به خدمت، هدف مقدس شهادت و جا نماندن از غافله بزرگ شهدا آرزوی شهید سیاح طاهری بود؛ این سردار شهید مدافع حرم، شهیدی نهضتی، شهید جبهه مقاومت و شهید بین المللی است.

بنابراین گزارش، شهید سعید سیاح طاهری، سال گذشته در مبارزه با تروریست های تکفیری و داعش در استان حلب به درجه رفیع شهادت نائل شد و در زمره شهدای مدافع حرم قرار گرفت.

شایان ذکر است، شهید سیاح طاهری پس از دوران دفاع مقدس، وارد عرصه جنگ نرم و فرهنگی با محوریت دفاع مقدس است و اقدامات قابل توجهی همچون ایجاد موزه دفاع مقدس آبادان و برگزاری یادواره های شهدا را انجام داد./9453/203/ب2

ارسال نظرات