۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۴۷۳۶۸۴
امام جمعه موقت ساری:

مراسم تشییع آیت الله هاشمی نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد

امام جمعه موقت ساری با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع و تدفین آیت الله هاشمی رفسنجانی, گفت: این حضور پرشور مردم تمام نقشه های ایادی استکباری را نقش برآب کرده است.
امام جمعه موقت ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های نمازجمعه مرکز مازندران با بیان این که تقوامحوری امری مهم و اساسی است، گفت: ضرورت دارد تقوامحوری را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

وی تصریح کرد: نیاز است نسبت به انجام واجبات کوشا بوده و برای ترک محرمات اقدام کنیم که می تواند نقش بسزایی در تعالی و سعادت داشته باشد که می طلبد به آن توجه کنیم.

حجت الاسلام قاسمی افزود: انسان باید همواره به فکر سرای آخرت بوده و تلاش کند از لحظه لحظه های زندگی خود در این دنیا نهایت بهره برداری را داشته و ره توشه ارزنده ای برای خود فراهم کند.

وی تصریح کرد: هر میزانی که انسان در این دنیا تلاش و کوشش لازم را داشته باشد می تواند در آن دنیا بهره گیری شایسته ای از آن صورت داده و به مراتب و جایگاه والایی دست پیدا کند.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: تقرب به خداوند متعال برکات و دستاوردهای بسیاری برای انسان دارد که ضرورت دارد تلاش کنیم برنامه های خود را در مسیر تحقق رضایت پروردگار منان انجام دهیم.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهارداشت: پیام مقام معظم رهبری در پی درگذشت ریاست فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام نشانگر مقام و جایگاه ایشان است.

وی خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی برای نظام اسلامی خدمات و تلاش های ارزنده ای صورت داده و اهتمام خود را در مسیر وحدت و همدلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده است.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع و تدفین آیت الله هاشمی رفسنجانی ادامه داد: این حضور پرشور مردم تمام نقشه های ایادی استکباری را نقش برآب کرده است.

امام جمعه موقت ساری ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول سال های قبل و بعد از انقلاب اسلامی خدمات والایی برای نظام اسلامی انجام دادند که مردم عشق و علاقه خود را به ایشان در مراسم تشییع ابراز کردند.

وی تصریح کرد: جریان ها و گروه های سیاسی نباید آیت الله هاشمی رفسنجانی را برای خود تسخیر کنند که این شخصیت بزرگ متعلق به نظام اسلامی بوده و تلاش های گرانقدری را برای انقلاب صورت داده است.

حجت الاسلام قاسمی خاطرنشان کرد: عده ای تلاش داشتند تا آیت الله هاشمی رفسنجانی را از رهبری جدا کنند اما ایشان نظام اسلامی و رهبری را با چیزی معامله نکردند و همواره در مسیر خود ثابت قدم و استوار بودند.

امام جمعه موقت ساری اظهارداشت: نظام اسلامی با خون های پاک شهدای عزیز به دست آمده است که جان های پاک خود را در راه اعتلای انقلاب فدا کردند و ضروری است تا در راه تحکیم و ترویج ارزش های اسلامی و انقلابی کوشا باشیم./950/201/ب2

 

ارسال نظرات