۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۴۷۳۷۳۷
آیت‌الله سلیمانی:

آیت‌الله هاشمی از تأثیرگذارترین چهره‌های انقلاب بود

امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از تأثیرگذارترین چهره‌های انقلاب اسلامی بود و با تحمل همه سختی‌ها و شکنجه‌ها در دوران طاغوت، هیچگاه امام(ره) و انقلاب را تنها نگذاشت.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: ایشان یک شخصیت انقلابی و تأثیرگذار بودند که در طول عمر بابرکتشان، خدمات شایسته‌ای به نظام و انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی همیشه در کنار امام(ره) و مقام معظم رهبری بودند، افزود: ایشان چه در دوران قبل از پیروزی انقلاب و چه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برای تحقق آرمان‌های اسلامی مجاهدت فراوانی کردند.

امام جمعه شهرستان زاهدان بیان کرد: در دوران حکومت طاغوت، ایشان چندین بار به زندان افتادند و زیر شکنجه قرار گرفتند، اما دست از مبارزات انقلابی خود برنداشتند و تا به ثمر رسیدن انقلاب، امام(ره) را یاری کردند.

وی با اشاره به قیام مردم قم در 19 دی سال 56، ادامه داد: مردم انقلابی قم، در این روز حماسه‌ای بزرگ آفریدند و برگ دیگری از کتاب زرین انقلاب اسلامی را رقم زدند.

آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد:  قیام‌هایی همچون قیام خونین 19 دی سبب شد تا ظلم و قساوت رژیم پهلوی بیشتر نمایان شود و پایه‌های حکومت طاغوت به لرزه بیافتد.

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان همچنین با اشاره به اهمیت مسأله اقتصاد مقاومتی، افزود: اگر اصول اقتصاد مقاومتی در جامعه اجرا شود، بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی کنونی برطرف خواهد شد./831/201/ب2

ارسال نظرات