۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۴۷۳۷۵۹
استاد حوزه علمیه آمل:

دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب از ویژگی های بارز آیت الله هاشمی بود

استاد حوزه علمیه آمل گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب پایبندی والایی داشته و اقدامات ارزنده ای صورت داد که ماندگار و جاویدان شده است.
استاد حوزه علمیه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی غفاری، استاد حوزه علمیه آمل امشب در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) آمل برگزار شد، اظهار داشت: ارتحال ریاست فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام مصیبتی سخت و ناگوار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه امامزاده عبدالله(ع) افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره خدمات و تلاش های ارزنده ای صورت داده و اهتمام والایی در این مسیر ترویج و تحکیم ارزش های انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول سال های قبل و بعد از انقلاب زحمات بسیاری متحمل شده و شکنجه های بسیاری را برای تحقق انقلاب اسلامی متحمل شده است.

حجت الاسلام غفاری با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی مبارزی نستوه و شخصیتی انقلابی بوده است، گفت: این شخصیت برجسته تلاش بسیاری در راه انقلاب صورت داده و در مسیر خود ثابت قدم و استوار بوده است.

استاد حوزه علمیه آمل اظهار داشت: آیت الله هاشمی  رفسنجانی در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب پایبندی والایی داشته و اقدامات ارزنده ای صورت داد که ماندگار و جاویدان شده است.

امام جمعه امام زاده عبدالله(ع) خاطرنشان کرد: این شخصیت گرانقدر یار دیرین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بوده که خدمات ارزنده ای در این مسیر صورت داده است.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در راه انقلاب مجاهدت ها و فداکاری های بسیاری صورت داده و برای تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های بزرگی برداشته است.

حجت الاسلام غفاری اظهار داشت: این شخصیت برجسته اهتمام خود را صرف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد و رویکرد خستگی ناپذیری در مسیر ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی داشته است.

استاد حوزه علمیه آمل تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی از ابتدای انقلاب با روحیه ای والا حضور داشته و پس از آن نیز در مراتب مختلف مدیریتی زمینه ساز خدمات بسیاری بوده است.

وی ادامه داد: قدرشناسی و بزرگداشت چنین فرد انقلابی و مبارزی ضرورت دارد که باید به نحوی شایسته ای در این مسیر کوشا بوده و تلاش لازم را صورت دهیم که ارزشمند است.

گفتنی است، ویژه برنامه های بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی همزمان با سراسر کشور در شهرستان آمل برگزار شد./1314/202/ب2

ارسال نظرات