۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۴۷۳۷۶۰
استاد حوزه علمیه آمل:

رویکرد آیت الله هاشمی رفسنجانی درس وحدت برای همگان باشد

استاد حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع)‌ آمل گفت: رویکرد آیت الله هاشمی رفسنجانی درس وحدت برای همگان باشد که می توانیم وحدت و انسجام را از این شخصیت خدوم و مبارز بیاموزیم که بسیار ارزشمند و گرانقدر است.
آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام موسی رجایی، استاد حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل امشب در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که با حضور فرهنگیان آمل برگزار شد، اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی خدمات ارزنده و گرانقدری برای نظام اسلامی صورت دادند که جای قدردانی و پاسداشت دارد.

وی تصریح کرد: صبر و پایداری آیت الله هاشمی رفسنجانی از ویژگی های برجسته این عالم فقید است که اهتمام والا و ویژه ای را در این مسیر مصروف داشتند.

حجت الاسلام رجایی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی مبارزی نستوه بودند که تلاش های بسیاری را در سال های قبل و بعد از انقلاب اسلامی صورت داده و سختی های فراوانی را متحمل شدند.

استاد حوزه علمیه آمل خاطرنشان کرد: این شخصیت برجسته در عرصه های مختلف مدیریتی نیز در سنگرهای ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس خبرگان رهبری و دیگر عرصه های توانستند خدمات بسیاری به نظام اسلامی ارائه دهند.

وی اظهار داشت: رویکرد آیت الله هاشمی رفسنجانی درس وحدت برای همگان باشد که می توانیم وحدت و انسجام را از این شخصیت خدوم و مبارز بیاموزیم که بسیار ارزشمند و گرانقدر است.

حجت الاسلام رجایی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی زحمات بسیاری صورت داده و وظیفه داریم قدرشناسی شایسته و ارزنده ای از مقام والای این شخصیت بزرگوار صورت دهیم.

عباس مرزبند، مدیر آموزش و پرورش آمل در این مراسم تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی از شخصیت گرانقدری برخوردار هستند که مردم ما در مراسم تشییع ایشان ابراز ارادت خود را به درستی نشان دادند.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی برای پایداری و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش های بسیاری صورت داده و اهتمام والایی را برای خدمت به انقلاب از خود نشان داده است.

مرزبند اظهارد اشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیت ممتاز نهضت اسلامی بود که با خدمات و اهتمام ارزنده خود ماندگار و جاویدان شده است که ابراز ارادت بسیاری نسبت به ایشان وجود دارد.

مدیر آموزش و پرورش آمل ادامه داد: ضرورت دارد همواره مراتب قدردانی و حق شناسی خود را نسبت به مقام والای این شخصیت بزرگوار نشان دهیم که که فرهنگیان و دانش آموزان سراسر ایران اسلامی با حضور در مراسم تشییع و بزرگداشت این عالم وارسته ارادت خود را به آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان دادند.

گفتنی است، ویژه برنامه های بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی همزمان با سراسر کشور در شهرستان آمل برگزار شد./1314/203/ب2

ارسال نظرات