۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۴۷۴۱۱۰
مسؤول نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر استان قزوین:

مهم ترین اهداف شهدا حفظ آثار و ارزشهای انقلاب اسلامی بوده است

حجت الاسلام معبودی گفت: به برکت خون شهدا و راهنمایی های امام راحل(ره) و جانشین خلف ایشان، تاکنون دشمنان نتوانسته‌اند به انقلاب اسلامی آسیب برسانند.
حجت الاسلام علی معبودی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع روحانیون حلقه‌های صالحین استان قزوین گفت: شهیدان برای حفظ انقلاب اسلامی و ارزش های آن و تحت فرمان رهبری، جان خویش را نثار کردند.

حجت الاسلام عباسی ابراز کرد: به برکت خون شهدا و راهنمایی های امام راحل (ره) و جانشین خلف ایشان، تاکنون دشمنان نتوانسته‌اند به انقلاب اسلامی آسیب برسانند.

وی با تأکید بر اینکه امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار نظامی قرار دارد و دشمنان جرات حمله به کشور را ندارند، ابراز کرد: امروز آسایش و امنیت ما مرهون خون شهیدان است که مردم باید قدردان آن باشند.

استاد حوزوی با اشاره به اهمیت اینکه شهیدان با نثار خون خود، درخت اسلام را آبیاری و نظام و انقلاب را بیمه کردند و منشاء برکات زیادی برای ملت شدند، بیان کرد: شهدا از ما می خواهند تا با حفظ وحدت و انسجام در برابر دشمنان بایستیم و مشارکت فعالی درامور سیاسی و اجتماعی داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز امنیت، توسعه و پیشرفت ما حاصل رشادتهای شهیدانی است که با وجود سن و سال کم، در عملیاتها خوش درخشیدند و فرماندهی عملیات های بزرگی را در جبهه‌ها به عهده داشتند.

استاد دینی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و هر روز که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، شاهد موفقیت و سربلندی نظام اسلامی ایران هستیم.

مسؤول نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار سیاسی، لنگرگاه ثبات و آرامش و الگویی برای کشورهای منطقه و جهان است و این توفیق الهی چیزی جز نتیجه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در رأس این نظام نمی‌تواند باشد.

وی در پایان گفت: امروز به خاطر رشادت و مقاومت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزء امن‌ترین کشور در منطقه هستیم./853/102/ب2

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه استان قزوین

ارسال نظرات