۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۴۷۴۳۵۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی زنجان:

صدای انقلاب اسلامی امروز از مرزهای جغرافیایی فراتر رفته است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به آثار و پیامدهای انقلاب اسلامی، گفت: بعد از گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، هنوز شاهد آثار پربرکت و تبعات مثبت آن در جامعه جهانی هستیم و این انقلاب امروز مرزها را درنوردیده و حرکت خوبی به ملت های مسلمان جهان داده است.
حجت الاسلام مصائبی

حجت‌الاسلام ولی الله مصائبی، معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به تأثیرات جهانی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک حادثه بسیار مهم در تاریخ معاصر است.

این مقام مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هنوز شاهد آثار پربرکت و تبعات مثبت آن در جامعه جهانی هستیم و این انقلاب امروز مرزها را درنوردیده و حرکت خوبی به ملت های مسلمان جهان داده است.

وی در ادامه با اشاره به این که به برکت رهبری های امام خمینی(ره) و حرکت مردم انقلاب اسلامی شکل گرفت، افزود: در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران به ‌عنوان یک الگو در سطح جهان مطرح بوده و چشم اغلب کشورهای دنیا به ایران دوخته شده است.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به برنامه های این اداره کل در دهه مبارک فجر، تصریح کرد: امسال نیز اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان همانند سال های گذشته برنامه های متنوعی را برای دهه فجر تدارک دیده که این برنامه ها با همکاری مردم و تشکل های دینی در سطح استان به بهترین شکل برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های دهه فجر امسال، گفت: اجرای برنامه های شاخص جشن انقلاب در شهرستان ها با همکاری ائمه جماعات در مساجد و حسینیه ها، آذین بندی محیط مساجد، برگزاری برنامه های دهه فجر در کانون های فرهنگی و تبلیغی مساجد، هماهنگی با هیئت امنا مساجد جهت پخش سرودهای انقلاب و تکبیرات ۲۲ بهمن از جمله برنامه های تبلیغات اسلامی زنجان برای دهه مبارک فجر سال جاری است.

 حجت الاسلام مصائبی در پایان تصریح کرد: برگزاری نماز وحدت با حضور مسؤولان استانی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حمایت از برنامه های محوری مساجد و هیئات مذهبی، برگزاری نشست شاعران آئینی با رویکرد شعر انقلاب از سوی کانون شعراء و مداحان زنجان، دیدار با خانواده های هیأتی و روحانی، شرکت در غبارروبی و عطرافشانی و گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور تشکل های مردمی از دیگر برنامه دهه مبارک فجر است.

گفتنی است، اعزام سخنران به مراسمات دهه فجر، برگزاری گفتمان های انقلاب اسلامی در مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی و دینی، برگزاری نشست خبری مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان با اصحاب رسانه، فضاسازی تبلیغی برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگزاری مراسم سخنرانی و مسابقات فرهنگی توسط روحانیان مستقر در روستاها، برگزاری محافل انس با قرآن در سطح استان و نشست علمی با موضوع قرآن کتاب انقلاب اسلامی با همکاری آموزش و پرورش از دیگر برنامه های اعلامی دهه فجر از سوی تبلیغات اسلامی زنجان است./949/302/ب2

ارسال نظرات