۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۴۷۴۴۳۷
امام جمعه بشرویه:

اشاعه فرهنگ اسلامی راهکار مقابله با نفوذ دشمن در فضای مجازی است

امام جمعه بشرویه گفت: فرهنگ سازی در زمینه استفاده درست از فضای مجازی و اشاعه فرهنگ اسلامی راهکار مقابله با نفوذ دشمن در این حوزه است.
شمس الدین

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد شمس الدین، امام جمعه بشرویه ظهر امروز در کارگاه استکبارستیزی و مقابله با نفوذ اظهار داشت: امروزه دو امر استکبارستیزی و مقابله با نفوذ بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: ملت ایران اسلامی در زمان پیروزی انقلاب و نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس استکبارستیزی خود را ثابت کردند.

امام جمعه بشرویه افزود: درحال حاضر نیز بحث استکبار ستیزی همچون گذشته بایستی دنبال شود تا دشمنان به فکر کوچک‌ترین تعرض و یا توطئه ای نباشند.

حجت الاسلام شمس الدین بیان کرد: مقابله با نفوذ و جنگ نرم دشمنان نیز از جمله دغدغه های مقام معظم رهبری در چند سال اخیر بوده است.

وی افزود: امروزه بحث مقابله با نفوذ دشمنان بایستی پررنگ تر دیده شود چرا که دشمن از طریق فضاهای مجازی سعی در تخریب و نفوذ در بین مردم به ویژه جوانان کشور دارد.

امام جمعه بشرویه گفت: دشمنان سعی بر سست کردن پایه دینی و اعتقادی جوانانمان دارند و از طریق شبکه های مجازی نفوذ پیدا کرده و اهداف شوم خود را دنبال می‌کنند.

حجت الاسلام شمس الدین تأکید کرد: فرهنگ سازی در زمینه استفاده از فضای مجازی می‌تواند راهکاری مناسب برای مقابله با نفوذ دشمنان باشد.

وی افزود: تقویت پایه های دینی و اعتقادی جوانان از طریق برگزاری محافل فرهنگی و قرآنی نیز در این راستا تأثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه بشرویه بیان کرد: دشمن با بکارگیری تمامی روش‌ها و توطئه‌ها تنها یک هدف اساسی و آن هم براندازی این نظام و انقلاب را دنبال می‌کند./101/880/ب1

ارسال نظرات