۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۴۷۴۴۴۰
به همت ستاد عتبات عالیات استان البرز صورت می‌گیرد؛

ساخت صحن ۲۲۰ هزار متری در جوار مرقد امام علی

رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز گفت: در جوار مرقد امیرالمومنین(ع) صحنی به مساحت ۲۲۰ هزار متر با معماری ایرانی اسلامی به همت عتبات عالیات استان البرز در حال ساخت است.
حرم امام علی (ع)

به گزارش خبرگزاری رسا در کرج، سلیمان شکری در جلسه شورای شهر کرج که در صحن علنی شورا برگزار شد، اظهار داشت: این ستاد در دو دهه گذشته فعالیت‌هایی ‌در عراق داشته و خدمات بسیار زیادی انجام داده است. ماموریت‌های مهمی در بحث مرمت، بازسازی و توسعه حرم‌های اهل بیت(ع) انجام شده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز با اشاره به اینکه در این راستا 190 پروژه در بحث مرمت که از جمله آنها مرمت حرم امام  حسین (ع) بوده انجام شده است، بیان کرد: امروزه تمام کارهای بازسازی ستاد بازسازی عتبات عالیات از سوی ایرانیان که نقش بسیار مهمی در این موضوع دارند انجام می‌شود.

شکری بیان کرد: در کنار مرقد امیرالمومنین(ع) صحنی به مساحت 220 هزار متر با معماری ایرانی اسلامی به همت عتبات عالیات استان البرز در حال ساخت است.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز گفت: در کنار تمام کارهای این ستاد می‌توان به زمینی که شورای شهر کرج در راستای اهداف الهی به این ستاد تقدیم کرده است اشاره کرد از کارهای بسیار مهم این ستاد ساخت ضریح‌های مطهر است./102/927/ب1

ارسال نظرات