۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۴۷۴۴۷۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

دهه فجر نماد دلبستگی به نظام اسلامی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: دهه فجر امسال با توجه به رویدادهایی که هر روز در صحنه بین‌المللی و داخلی وجود دارد از اهمیت خاصی برخوردار است از این رو باید به نحو مطلوب و باشکوهی برگزار شود.
حجت الاسلام چراغی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت‌الاسلام‌ علی چراغی پور، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، امروز در نشست هماهنگی ستاد گرامی داشت دهه فجر استان ایلام، با اشاره به مسائل رخ‌داده در سطح بین‌الملل، اظهار داشت: دهه فجر امسال، با توجه به رویدادهایی که هر روز در صحنه بین‌المللی و داخلی وجود دارد از اهمیت خاصی برخوردار است که باید به نحو مطلوب و باشکوهی آن را برگزار کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام حضور باشکوه در مراسم‌های دهه فجر را به‌ مثابه یک رفراندوم سیاسی و انقلابی بزرگ دانست و گفت: این حضور پرشور در سطح جهانی به‌عنوان یک حرکت آگاهانه در دل‌بستگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی شناخته می‌شود به همین دلیل نیز مراسم‌های دهه فجر سال جاری، باید به‌صورت ویژه برگزار شود.

وی حضور آگاهانه مردم در مراسم‌های دهه فجر را سبب افزایش بصیرت ساسی، خودباوری و دشمن‌شناسی ملت دانست و تصریح کرد: برنامه‌های امسال در دهه فجر باید از تنوع و نشاط خوبی برخوردار بوده و از تکنیک‌های هنری در اجرای ویژه‌برنامه‌های این دهه مبارک، استفاده ویژه کرد.

حجت‌الاسلام چراغی پور در پایان اظهار داشت: امید است دهه فجر امسال در جهت اهداف عالیه انقلاب اسلامی و به دور از مسائل جناحی و حبا ضور مؤثر حماسی ملت ایران برگزار شود./203/879/ب1

ارسال نظرات