۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۴۷۴۵۸۴
امام جمعه آمل:

خدمت شایسته به مردم زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی می شود

امام جمعه ‌آمل با بیان این که خدمت شایسته به مردم زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی می شود، گفت: ضرورت دارد از همه ظرفیت ها برای خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم استفاده کنیم.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در دیدار با اعضای نظام پرستاری آمل با بیان این که خدمت شایسته به مردم زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی می شود، گفت: ضرورت دارد از همه ظرفیت ها برای خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم استفاده کنیم.

امام جمعه آمل تصریح کرد: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند که باید برنامه ریزی ویژه و عزم شایسته ای برای خدمت رسانی به این عزیزان وجود داشته باشد که ولی نعمت ما هستند

حجت الاسلام مرتضوی افزود: نیاز است از همه فرصت ها و ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد برای خدمت درست به مردم استفاده کرده و پاسخگوی مشکلات و معضلات آنان باشیم.

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: خدمت به مردم توفیقی در نظام اسلامی برای همه ما است که باید از این فرصت ارزنده نهایت استفاده را داشته و تلاش کنیم از همه ظرفیت ها و اهتمام خود در این مسیر گرانقدر مصروف داریم.

وی اظهار داشت: پرستاران از جمله اقشار زحمتکش جامعه هستند که تلاش ها و خدمات ارزنده ای نسبت آحاد مردم صورت می دهند و باید قدردان این عزیزان سخت کوش باشیم.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: حل مسائل و مشکلات موجود در حوزه پرستاری ضروری است که باید چاره اندیشی شایسته ای در این مسیر ارزنده و مهم صورت گیرد.

امام جمعه آمل با اشاره به مقام والای حضرت زینب(س)، اظهار داشت: این بانوی بزرگوار اسوه و الگوی ارزنده ای است که ضرورت دارد از سیره حضرت زینب(س) بهره گیری شایسته ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: ویژه برنامه بزرگداشت ولادت حضرت زینب(س) و مراسم روز پرستار در نماز جمعه آمل برگزار می شود که ضرورت دارد تلاش شود تا به نحو شایسته ای صورت گیرد.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: تریبون نماز جمعه آمل نیز در اختیار جامعه پرستاری قرار می گیرد تا گوشه ای از مشکلات این قشر زحمکتش که تلاش های بسیاری صورت می دهند بیان شود.

امام جمعه آمل تصریح کرد: چاره اندیشی و برنامه ریزی برای رفع مشکلات پرستاران باید با جدیت و نگاه ویژه دنبال شود تا مسائل مرتبط این حوزه به شایستگی رفع شود که باید در این حوزه اقدامات و تلاش های لازم صورت گیرد.

وی با بیان این که پرستاران در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی مشکلات و نیازهای بیماران هستند، گفت: این عزیزان با روحیه صبر و ایستادگی ارزنده خود اهتمام شایسته ای برای بهبود وضعیت بیماران دارند.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه مراسم میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار وجود دارد که امیدواریم در کنار هم بتوانیم حرکت خوبی را صورت دهیم./1314/202/ب2

ارسال نظرات