۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۴۷۴۵۸۶
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور خبر داد؛

وجود 53 هزار نفر حافظ قرآن در کشور

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور گفت: کاری جهادی در نیروی انتظامی طی سال های اخیر در رابطه با گسترش فعالیت های قرآنی شکل گرفته است که در این جهت حدود 53 هزار نفر تا پایان سال گذشته حافظ یک جزء تا سی جز قرآن داشتیم که در سال جاری نیز 20 هزار نفر به این جمعیت اضافه می شوند.
بهرامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: طرح عفاف و حجاب طی سال های اخیر به تمام سازمان ها و وزارت خانه های کشور ابلاغ شد و نیروی انتظامی نیز جزء این سازمان ها است.

وی با بیان اینکه قانونی که درباره عفاف و حجاب ابلاغ شده 310 اصل دارد که از این اصول 21 اصل مربوط به نیروی انتظامی است، گفت: تمام اقدامات و فعالیت های نیروی انتظامی در راستای امربه معروف و نهی از منکر و جلوگیری از منکرات و ناهنجاری های جامعه است.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور افزود: فشرده وظایف نیروی انتظامی در امربه معروف و نهی از منکر خلاصه می شود و اقدامات نیروی انتظامی یا در پایداری معروف ها و یا در کنار زدن منکرها است.

حجت الاسلام بهرامی تصریح کرد: کاری جهادی در نیروی انتظامی طی سال های اخیر در رابطه با گسترش فعالیت های قرآنی شکل گرفته است که در این راستا حدود 53 هزار نفر تا پایان سال گذشته حافظ یک جز تا سی جز قرآن داشتیم که در سال جاری نیز 20 هزار نفر به این جمعیت اضافه می شوند./203/880/ب1

ارسال نظرات