۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۴۷۴۶۲۶
قاضی پور:

اجازه نمی دهیم عده ای با مباحث حاشیه ای وحدت را برهم بزنند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:اجازه نمی دهیم عده ای با طرح مباحث حاشیه ای اتحاد و وحدت را بر هم زنند و یقین بدانند که با برهم زنندگان وحدت بشدت برخورد می شود.
نادر قاضی پور قاضی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در واکنش به مباحث حاشیه ای سفر روز گذشته استاندار به شهرستان مهاباد، اظهار داشت: فرمایشات رهبری فصل الخطاب است و همه باید تابع نظر رهبری در رابطه با برگزاری مناسبتهای مذهبی همچون عید قربان و عید سعید فطر باشند.

وی گفت: آن دسته از افرادی که با بیان مباحث حاشیه ای به دنبال ایجاد فرقه هستند، اگر ادعا دارند دلسوز نظام اند فرزندان و خانواده هایشان را که عضو داعش اند باز گردانند.

قاضی پور تصریح کرد: اجازه نمی دهیم عده ای با طرح مباحث حاشیه ای اتحاد و وحدت را بر هم زنند و یقین بدانند که با برهم زنندگان وحدت بشدت برخورد می شود.

عضو خانه ملت در ادامه با موضوع انتخابات سال آینده اشاره کرد و گفت: فتنه سرکوب نشده است و اتاق فکر فتنه برقرار است بنابراین وظیفه داریم با هشیاری توطئه ها را خنثی و به فرصت تبدیل کرده و انتخابات سال 96 را با شکوه هرچه تمام برگزار و ثابت کنیم پیرو ولایت مطلقه فقیه هستیم.

قاضی پور به موقعیت حساس آذربایجان غربی به لحاظ وجود اقوام، ادیان و مذاهب مختلف اشاره کرد و افزود: دشمن در این منطقه حساس سرمایه گذاری بیشتری دارد که باید هشیار بود.

علیرضا رادفر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم روز غزه را گرامیداشت و گفت: روز غزه بر اساس اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی در جامعه جهانی طرح شده و پیگیری می شود.

وی تأکید کرد: مسأله دفاع از فلسطین جزو بایدهای نظام جمهوری اسلامی است که مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز با نگاشتن کتاب فلسطین به این موضوع پرداخته اند.

رادفر در ادامه با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای تبلیغ، استحکام و قوام ارزش ها شکل گرفته است و در نظام اسلامی وظیفه هماهنگی را دارد که باید به نحو مطلوب انجام گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی در پاسخ به صحبت های نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن اینکه بر عمل به فرامین رهبری تأکید داریم باید تفاوت نگاهها را در کنارهم قرار دهیم، این درحالی است که با مخالفان وحدت ملی به شدت برخورد می شود.

وی گفت: باید با معاندان با نظام جمهوری اسلامی برخورد شود اما نباید از یاد برد که از همین اکراد، پیش مرگان بسیاری جان خود را فدای نظام کرده اند بنابراین باید در موضوع قومیت و مذاهب باید فرامین رهبری در سنندج را مورد توجه و چراغ راه قرار داد.

گفتنی است، در ادامه این مراسم از زحمات محسن شکرنیا، رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی قدردانی و حجت الاسلام محمدرضا بابازاده به عنوان رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان معرفی شد./936/202/ب2

ارسال نظرات