۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۴۷۴۶۸۶
امام جمعه الشتر:

بصیرت افزایی در جامعه نقشه های دشمن را نقش برآب می کند

امام جمعه شهرستان الشتر با اشاره به تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم برای به انحراف کشاندن جامعه، گفت: با بصیرت افزایی و هوشیاری در جامعه می توان هجمه های دشمن را خنثی کرد.
بصیرت

حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: یکی از هجمه های فرهنگی دشمن به مسأله حجاب و عفاف بر می گردد.

وی با بیان اینکه دشمن امروز از ابزارهای گوناگونی در جبهه جنگ نرم برای تضعیف ارزشها استفاده می کند، افزود: فعالیتهای فرهنگی ما باید با گستردگی و اثرگذاری بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه شهرستان الشتر با اشاره به اینکه مردم نسبت حجاب و عفاف نه تنها در جامعه امروز بلکه در همه ادوار تاریخ، حساسیت داشته ‌اند، افزود: دشمن در طول تاریخ برای ضربه زدن به ارزشها و رسیدن به اهداف شیطانی خود همواره هجمه های جدیدی در پیش می گیرند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت حجاب و بی حجابی در شهرهای کوچک در حال سرایت کردن است، بیان داشت: با بصیرت افزایی و هوشیاری مردم باید جلوی آن گرفته شود.

حجت الاسلام موسوی هوشیاری و آگاهی مردم از هجمه های فرهنگی را راه خنثی سازی دسیسه های دشمن دانست و گفت: در مقابل متولیان امر باید در این زمینه با هوشیاری عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای حفظ جامعه از انحراف و نقش برآب شدن هجمه های دشمن با استفاده از ظرفیت رسانه ها و دستگاه های فرهنگی باید آحاد مردم به ویژه نسل جوان را نسبت به هجمه های فرهنگی هوشیار ساخت.

امام جمعه الشتر با اشاره به گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از هجمه های دشمن رواج این شبکه ها است و با آموزش و مدیریت صحیح باید جلوی اهداف دشمن گرفته شود.

وی یادآور شد: دشمن در قالب شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای می خواهد اذهان عمومی امت اسلامی را منحرف سازد و در بدنه جامعه اسلامی، شکاف و تفرقه بیندازند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: آگاه سازی نسل جوان و مدیریت صحیح خانواده و متولیان امر در استفاده از شبکه های اجتماعی برای نسل جوان، تهدید این فضاها را به فرصت تبدیل می کند./9459/302ب2

ارسال نظرات