۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۴۷۴۷۰۲
مبارز بحرینی:

انقلاب بحرین تا سقوط آل خلیفه و آل سعود ادامه خواهد یافت

حجت الاسلام الموسوی گفت: در قرن بیستم مردم بحرین شش بار انقلاب کردند که سرکوب شد و آخرین بار پانصد هزار مزدور از شصت و یک کشور جهان سعی در سرکوب این جریان داشتند که نتوانستند.
سید مهدی الموسوی، مبارز بحرینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید المهدی الموسوی از رهبران جوان نهضت شیعیان بحرین عصر چهارشنبه در مراسم پاسداشت شهادت سه جوان مبارز بحرینی که در بولوار امام رضا(ع) برگزار شد، با اشاره به دشمنی مبنایی دو جریان حق و باطل، گفت: طرفداران حق که انبیا بودند از راستگویی، فداکاری و جانفشانی جهت تحقق اهداف خود استفاده می کردند و دشمنان حق که جبهه باطل اند از دروغ، ستم و جور برای مصلحت های کثیف و پست خود استفاده می کرده و می کنند.

این مبارز بحرینی افزود: امام خمینی(ره) غریبانه در این عصر جدید حرکت عظیمی را که بزرگ ترین انقلاب و حرکت در قرن بیستم است از یک مسجد کوچک و ناشناس در کوچه پس کوچه های قم به راه انداخت. هنگامی که در وزارت کشور بحرین زندانی بودم شکنجه گر من گفت «خیال کردی نمی دانیم که خمینی تو را فرستاده است تا در اینجا انقلاب کنی؟» به او گفتم «خمینی 23 سال است که زیر خاک است!» گفت «دروغ می گویی؛ او زنده است!» در دل خود گفتم «راست می گویی او در دل ما زنده است. زنده است تا تمام دنیا را تغییر دهد.»

مشارکت در حمل پرچم حق مایه افتخار ماست

وی خاطرنشان کرد: در هر کشور، شهر، محله و مسجدی یک عده باید باشند تا حق را بگویند، از آن دفاع کنند و این پرچم را بلند کرده و سینه سپر کنند. اهل باطل قطعا چنین افرادی را شکنجه می کنند اما اولیاء خدا «و لا خوف علیهم و لا هم یحزنون» هستند و حتی در این راه از خون خود هزینه می کنند. این راه تا زمان ظهور حجت ابن الحسن(عج) ادامه دارد و مایه افتخار است که ما شریک حمل این پرچم آغشته به خون شهدای تاریخ از اول خلقت تا به امروز هستیم.

حجت الاسلام الموسوی اظهار کرد: جریان نهضت بحرین هم یکی از این جریانات حق امروز است. در قرن بیستم مردم بحرین شش بار انقلاب کردند که سرکوب شد و آخرین بار با پانصد هزار مزدور از شصت و یک کشور جهان سعی در سرکوب این جریان داشتند که نتوانستند. آنها پنج ارتش کشور خلیجی را وارد بحرین کردند و ابتدا علمای طراز اول را دستگیر کردند و به بیش از نود و پنج درصد خانه های شیعیان هتک حرمت شد.

تشریح جزئیات شکنجه مردم بحرین از سوی آل خلیفه

این مبارز بحرینی با اشاره به جزئیات شکنجه های رژیم دژخیم آل خلیفه، گفت: آن ها پس از ورود به منزل و غارت، اولین کاری که می کنند شکنجه فرد در مقابل خانواده اش است. اگر صحبت نکرد پیش چشمانش به نوامیسش تجاوز می کنند. اما غیرقابل تحمل ترین کاری که می کنند و ما نمی توانیم تحمل کنیم جسارت هایی است که به مقدسات ما و ائمه معصومین(ع) مخصوصا امام زمان(عج) و امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب می کنند.

وی با افشای مشارکت بسیاری از کشورها در سرکوب قیام مردم بحرین، خاطرنشان کرد: افرادی که مرا شکنجه می دادند از حدود 14 تابعیت گوناگون بودند. رییس استخبارات کشور به من گفت «اسم علی(ع) را از منابرتان پایین می آوریم و حسینه ها را بالای سرتان خراب می کنیم» قدر مساجد و حسینیه هایتان را بدانید. قدر امنیت تان و رهبر معظم انقلاب را بدانید. این انقلاب متوقف نخواهد شد و تا سقوط آل خلیفه و آل سعود ادامه خواهد داشت.

مسؤولیت بزرگ حمایت از مستضعفان بر گردن جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام الموسوی افزود: این سه جوان شهید ما مظلوم بودند اما بدبخت و ضعیف نبودند، آن ها بسیار شجاع و مقاوم و زندان دیده بودند. این که مسؤولی بیاید بر خلاف فرموده رهبر معظم انقلاب بگوید «ما خواستار سقوط آل سعود نیستیم» عیب محسوب شده و بر خلاف سخن قرآن است، این ها آن روی سکه آمریکا و صهیونیسم هستند؛ اگر از خود گفتی که بیخود گفتی اما اگر از سمت رهبر معظم انقلاب گفتی که بدانید ایشان می فرمایند «خداوند انتقام این شهدا را از آل سعود خواهد گرفت.»

این مبارز بحرینی در پایان یادآور شد: خواسته امام خمینی(ره) این بود که انقلاب اسلامی باید به تمام جهان صادر شود، جمهوری اسلامی ایران چادر و چتر شیعیان جهان است و رهبر معظم انقلاب ولی امر مسلمانان جهان هستند، امروز مسؤولیت بزرگی بر گردن جمهوری اسلامی در قبال همه ملل مستضعف جهان است و چشم های مستضعفان جهان به آقا و ایران و سپاه پاسداران دوخته شده است./820/201ب2

ارسال نظرات