۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۴۷۴۸۶۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

دشمن در صدد تخریب و از بین بردن ارزش های دینی است

حجت الاسلام نظری گفت: دشمن در عرصه‌های مختلف در صدد تخریب و از بین بردن ارزش های دینی اسلامی است.
حجت الاسلام عباس نظری

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در همایش روحانیون، ائمه جمعه، جماعات و طلاب حوزه های علمیه استان که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان برگزار شد به فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: دشمن در عرصه‌های مختلف در صدد تخریب و از بین بردن ارزش های دینی اسلامی است.

حجت الاسلام نظری بیان کرد: روحانیان نقش مهمی در آموزش مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه بر عهده دارند، چراکه آموزش آن‌ها بر اساس موازین دین مبین اسلام است، بنابراین تقویت اعتقادات دینی اقشار مردم به ویژه جوانان، با رهبری روحانیان هجمه‌های فرهنگی رسانه‌های غرب و شبکه‌های ماهواره‌ای، مظاهر تهاجم فرهنگی را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت اینکه دشمن در مسائل فرهنگی اعتقادات مردم را مورد هدف قرار داده است، افزود: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری که همواره مورد تأکید و توجه ایشان بوده، مقوله تهاجم فرهنگی است و آنچه مسلم است، این است که دشمن، تهاجم خود را از جبهه فرهنگی شروع کرده و در حال گسترش است، از این رو اگر اقدام شایسته صورت نگیرد، قطعاً این غده سرطانی به تمام پیکره ایران اسلامی سرایت می‌کند.

استاد حوزه علمیه ابراز کرد: دشمنان ایران اسلامی ابتدا در تهاجم فرهنگی، کودکان، نوجوانان و جوانان را به عنوان هدف قرار داده‌اند و امروز نقش خانواده‌ها، روحانیان و ائمه جماعات در این عرصه بسیار خطیر بوده و باید بیش از پیش این موضوع مهم را در جامعه تبیین نمایید.

وی در پایان گفت: در حال حاضر استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا با تمام ترفندهای شیطانی و ضد انسانی در صدد ضربه زدن به فرهنگ اسلامی از طریق برنامه‌های مختلف اینترنتی و شبکه‌های ماهواره‌ای هستند تا باورها و اعتقادات را در نسل جوان تضعیف کنند، از این رو روشنگری روحانیان، ائمه جمعه و جماعات ضروری است./102/853/ب1

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین

 

ارسال نظرات