۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۴۷۴۹۳۷
آیت الله دری نجف آبادی:

کابینه ترامپ کابینه جنجال و میلیاردرها است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه کابینه ترامپ کابینه جنجال و میلیاردرها است، گفت: امروز شاهدیم انسان های خائن و جنایتکار به آقای ترامپ خوش آمد می گویند و حمایت خود را از این فرد اعلام می کنند.
آیت الله دری نجف آبادی نماز جمعه اراک نماز جمعه اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در نماز جمعه این هفته شهر اراک، با بیان اینکه کابینه ترامپ کابینه جنجال و میلیاردرها است، گفت: امروز شاهدیم انسان های خائن و جنایتکار به آقای ترامپ خوش آمد می گویند و حمایت خود را از این فرد اعلام می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه دشمنان 6 هزار بمب و موشک بر سر بی گناهان فرو ریختند، ابراز کرد: امروز شاهدیم حمایت های جنون آمیز آن ها بعد از 6 سال ادامه دارد و در بحرین جوانان با عظمت را به شهادت می رسانند.

امام جمعه اراک با اشاره به جنایات آل سعود گفت: آل سعود مست و مغرور در یمن مردم مظلوم را اعدام می کنند و بمب و موشک را بر سر این بزگان می ریزند و در مقابل آمریکایی ها جنایت های آل سعود را نهی نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ملت بزرگ و با عظمت ایران اسلامی و رهبری شجاع ما در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند، بیان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد و در هر زمان از مظلومان جهان حمایت می کنند.

جشن های دهه فجر در ایران اسلامی جشن های تشریفاتی نیست

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه در رابطه با دهه مبارک فجر، گفت: اکنون باید آمادگی نسبی برای برنامه های دهه مبارک فجر داشته باشیم و همچنین ستاد اجرایی دهه فجر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مردم بزرگ استان اسلامی باید آماده باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه برنامه های دهه فجر باید مردمی باشد، ابراز کرد: برنامه های دهه فجر باید با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی اجرایی شود.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه جشن های دهه فجر در ایران اسلامی جشن های تشریفاتی نیست، خاطرنشان کرد: جشن های دهه فجر جشن های ریخت و پاش و همچون جشن های دوران طاقوت نیست.

جشن های زمان طاغوت همه حرام در حرام بودند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به جشن های زمان طاغوت، بیان کرد: جشن های زمان طاغوت همه حرام در حرام بودند و ابزار و اهداف حرامی را به دنبال داشت و امروز ایران اسلامی به نحوه برگزاری خود باید افتخار کنند و به خود ببالند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه جشن های هه فجر در نظام مقدس ایران اسلامی، جشن عزت، قرآن، معرفت و اخلاق است، افزود: در حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مدارس، ادارات، کارخانه ها و خانواده ها می توان جشن های دهه مبارک فجر را به خوبی و به بهترین نحو برگزار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه دهه فجر یادآور خاطره ها است، خاطر نشان کرد: دهه فجر یادآور امام راحل، رهبر معظم انقلاب، دفاع مقدس، علما، بزرگان، شهدا و صدیقین است و بنابراین تمامی برنامه های دهه فجر باید آموزنده و سازنده باشد و همگان قدر این دهه بزرگ را بدانند.

ضرورت اقدامات فوری در رابطه با حادثه پلاسکو

آیت الله دری نجف آبادی در رابطه با حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو تهران، گفت: خداوند به خانواده مصیبت دیده و منتظر و ملت بزرگ ایران اسلامی صبر عنایت کند و دستگاه های ذیربط در راستای نجات آسیب دیدگان اقدامات فوری داشته باشند.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در رابطه با حادثه ساختمان پلاسکو، اظهار داشت: باید مردم و مسؤولان دست به دست یکدیگر دهند و در مسیر نجات مصدومین فداکار و مؤمن تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مصیبت بسیار سنگین است، گفت: نجات آسیب دیدگان در دود، آتش و آوار با حجم عظیم بسیار کار دشواری است و ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید دعا کنند تا هر چه زودتر این عزیزان به آغوش خانواده های خود باز گردند.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: مسؤولان باید در رابطه با حادثه و خسارت های ساختمان پلاسکو در راستای ساخت مکان جدید، اشتغال و تامین نیازها اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: مردم شریف استان مرکزی با خانواده های شهید آتشنشان ابراز همدردی می کنند و امیدواریم هرگز این گونه حوادث دلخراش در کشور به وجود نیاید.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه بیان کرد: این گونه حوادث از لحاظ از دست دادن نیروی انسانی فداکار، اجتماعی و اقتصادی ضایعه بزرگی برای کشور ما محسوب می شود و باید با پیشگیری از این گونه حوادث جلوگیری کرد.

شایان ذکر است، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./201/842/ب1

ارسال نظرات